Gå til innhold

SNIKTITT: Far Cry 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste fra ubisoft jeg har hatt noe som helst forventinger til de siste ørten årene er Beyond Good and Evil 2. Men nå som Michael Ancel har sluttet minsker det lille håpet jeg hadde om det.

Prøvde AC Valhalla, klarte å spille noen timer før jeg bare måtte legge det fra meg. Alt for kjedelig. Samme følelsen jeg har fått fra Far Cry serien. Enorme verdener med masse "puslerier" å drive med, men ikke en interessant historie eller npc å grave opp i mils omkrets :\

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Høres jo greit nok ut til at det er gjenbrukt nytt Far Cry, med tanke på moroa man kan få ut av det med en partner. Men når det kommer til co-op var det helt idiotisk i Far Cry 5. Vis den ene spilleren var afk og man ville utforske videre ble man stoppet av rekkevidden til motparten. Husket jeg fløy småfly mens kameraten sto 500 meter borte i skogen. Løsningen her var tydeligvis at jeg traff en usynlig vegg og beskjed kom "Too far away from co-op player/host" eller noe. Endte selvsagt i krasjlanding og død. Samt at dialogen i story missions i "hovedbasen" tvang deg til å høre på, og du kunne ikke utforske basen/handle våpen/gå i menyen. Kjenner jeg Ubisoft rett vedder jeg på at det er akkurat samme smøre når det kommer til dette.

Lenke til kommentar

Hei, dere har glemt å mase om politikken i spillet! Er det ikke obligatorisk å se politikk overalt, spesielt i Far Cry- spill? 5´ern var politisk (ifølge alle på internett), og før lansering av 6´ern var Ubisoft selv ute og sa at spillet skulle bli politisk. Gi meg politikk, gamer.no! La meg bade i politisk korrekthet, la meg tro at ingenting eksisterer utenfor dataspillenes verden, og la meg bli offended av piksler. Jeg elsker det!

Endret av sannheten_666
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er kanskje litt for tidlig å konkludere etter å spille noen få timer ... Når det er sakt så er jeg glad for at Ubisoft ikke endrer for mye av spilldynamikken, det er jo det som 100 000-vis av spillere elsker. Ubisoft har fått utrolig mye kjeft for å "fornye" f.eks. Assassin's Creed. Når de gjorde det samme med Far Cry New Dawn ble det samme hylekor! Jeg har spilt alle FC spillene, og jeg mener at New Dawn er det beste hittil :-D Jeg gleder meg til 100-vis av timer med FC 6. Jeg skal utforske alt! Jeg skal samle aller resurser, gjøre alle sideoppdrag, finne alle "prepper stash", maksimere alle "amigos" og gjøre alle challengers for alle våpnene! :-D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
sannheten_666 skrev (1 time siden):

Hei, dere har glemt å mase om politikken i spillet! Er det ikke obligatorisk å se politikk overalt, spesielt i Far Cry- spill? 5´ern var politisk (ifølge alle på internett), og før lansering av 6´ern var Ubisoft selv ute og sa at spillet skulle bli politisk. Gi meg politikk, gamer.no! La meg bade i politisk korrekthet, la meg tro at ingenting eksisterer utenfor dataspillenes verden, og la meg bli offended av piksler. Jeg elsker det!

Troll

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Zeth skrev (På 31.8.2021 den 18.35):

Far Cry har ikke vært bra siden det første spillet. Det som var bra med Far Cry forsvannt med de som laga Crysis.

Det første Far cry var det beste,  men kosa meg ihjel med Far Cry 3 også.

MLØ skrev (12 timer siden):

Da satser vi på at dette kommer på tilbud i løpet av november/desember :)

Garantert på Black Friday :)

Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (1 time siden):

Det første Far cry var det beste,  men kosa meg ihjel med Far Cry 3 også.

Ja. Far Cry 3 var en opptur fra 2 men hadde mye av det samme generiske feilene som Far Cry 2 hadde. Har ikke spillt noen etter det men virker som de er bare kopier av 3. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...