Gå til innhold

Priser blandingshunder


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...
Elpapi skrev (På 29.8.2021 den 11.57):

Flere som er sjokkert over prisene de tar for blandingsvalper om dagen¿

25000 kr for ureg blanding....

hva har skjedd. 

En bekjent av meg har tjent 800k på sine to tisper i år, og i 2019 solgte samme type valper til 18k stk,

De fikk 12 valper hver. Folk var villige til å betale hinsides summer. Noen helt opp til 40k bare for å "snike" i køen

Tjente 700k på valpene, og 100k på utstyr som ble videresolgt.

Virket som at flere ville heller bruke 50.000kr på en "hundepakke" når de ikke har dratt på ferie.

Alt dette ved siden av jobben liksom.  "sidehustle" har fått en ny betydning for noen.

Lenke til kommentar

Er helt sjukt, derfor er det snakk om å stramme inn reglene for hundeoppdrett og

https://www.nrk.no/norge/vil-ha-strengere-regelverk-for-hundeavl-i-norge-_-ogsa-for-blandingshunder-1.16019877

  • Etter å ha sett på finn så virker som puddel blandinger er de som bla koster mer, er ganske latterlig når en golden doodle koster mer enn ren raset puddel med stam tavler 🙄
Endret av onkel_jon
Lenke til kommentar
onkel_jon skrev (2 timer siden):

Er helt sjukt, derfor er det snakk om å stramme inn reglene for hundeoppdrett og

https://www.nrk.no/norge/vil-ha-strengere-regelverk-for-hundeavl-i-norge-_-ogsa-for-blandingshunder-1.16019877

  • Etter å ha sett på finn så virker som puddel blandinger er de som bla koster mer, er ganske latterlig når en golden doodle koster mer enn ren raset puddel med stam tavler 🙄

Doodlekryss er dyrere fordi det ikke er garantert at valpen får de riktige allergivennlige genene fra puddelen.

Betalte 22.000kr for min renrasede valp med NKK reg, stamtavle og grunnleggende valpepakke. Det virker ut som ting har kjølet seg ned en del nå. Pris var ikke et veldig viktig spørsmål for meg, så lenge jeg føler jeg betaler riktig pris.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...