Gå til innhold

Ny aktivitetsklokke


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har Fitbit Charge 3, som jeg snart har hatt i 3 år. Dessverre er skjermen nå så dårlig at det er umulig å se noe som helst på den.
Fikk opplyst av butikk at dette ikke er mulig å ordne og at jeg må kjøpe ny klokke.

Jeg er ikke interessert i en smartklokke, kun en aktivitetsklokke som gjør det samme som Fitbit Charge 3.
Jeg har ikke råd til en veldig dyr klokke, og de nyere fitbit klokkene blir for dyre.
Vurderer derfor Xiaomi Mi Band 6, som i skrivende stund koster fra 425,- i følge Prisjakt.
Noen erfaringer med denne? 

Det er viktig at den gir noenlunde nøyaktige målinger av puls, skritt, aktiviteter og søvn. Må også kunne brukes i vann/basseng.

En ting jeg har likt spesielt godt med Fitbit, er at jeg får e-post en gang i uka, med oversikt over skritt, kalorier, søvn osv. Veldig nyttig og jeg kan sammenligne fra uke til uke. Har Xiaomi slik funksjon?

Har mobiltelefon fra Xiaomi og er godt fornøyd med den. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er fornøyd med Fitbit, kan du sikkert finne en brukt Charge 3 på finn til grei pris. Appen til Fitbit er bedre enn de fleste andre, så selv om andre kan lage gode klokker, gjør appen Fitbit til det beste alternativet for mange.

Endret av zanta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...