Gå til innhold

Komplett.no kansellerte ordre - hvilke rettigheter?


Anbefalte innlegg

3 hours ago, tommyb said:

Håper det ordner seg. Komplett er såpass store at jeg gjetter på de vet akkurat når de trenger gi seg. :-g

Dette med manglende levering av datadeler er ei problemstilling som mange nettbutikker har for tiden.

Litt av problemet er at det billigste for selger er å la saken gå til forbrukerrådet/tvistombudet, siden de fleste gir opp før det. Og i sakene de taper, så taper de bare en relativt liten sum samt en "kranglete" kunde... 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble det noen ende på visa her? Jeg er i samme situasjon som OP, bortsett fra at jeg ikke bestilte PRO-versjonen. Har ikke lyst til å kjøpe Palit-kortet, men vil heller ikke stille meg i kø på nytt og betale 8k for et annet 3060 ti.

 

Håper jo på at ting ordnet seg for OP så jeg kan få samme deal 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg burde nok gjort som OP, ser jeg. Jeg var svak og endte opp med å bestille Palit-kortet, men i dag ser jeg at de har 50+ på lager av kortet de kansellerte. Har opprettet sak på chaten for å returnere Palit-kortet, og heller få kortet jeg originalt bestilte, så får vi se hvordan det ender.

Takk for oppdateringen OP! Godt å se at det ordnet seg ordentlig for deg.

Endret av -114- Helten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
NysgjerrigPåLønn skrev (2 minutter siden):

Liten oppdatering for de som interesserer seg..

Komplett innså egen urimelighet og har akseptert at jeg sender tilbake Palit-kortet, og at jeg får tilsendt samme kort som jeg originalt bestilte, bortsett fra at det nå er LHR-versjonen.

Aner ikke hva du snakker om engang, har du kapret denne tråden, eller er du og trådstarter samme person, bare med forskjellig nick?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...