Gå til innhold

Merkelig vesen i skibakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Baranladion skrev (2 timer siden):

Det hender at mennesker ferdes på små steder de ikke hører hjemme, også kjent som turister, turgåere eller folk som har gått seg bort. 

Ja det skjønner jo jeg også. Men tror de hadde blitt merket av dem, foreksempel med knitring i snøen. Og hadde nok blitt kjent igjen av noen da tror jeg.

Lenke til kommentar

Så et menneske kom inn bak ham, snudde ansiktet sitt opp mot kameraet, og dro videre; men det ser vi ikke helt -- foruten et lite skimt -- siden kameraet var avgrenset til han selv i det øyeblikket vedkommende kom seg videre.

Vedkommende har på seg hjelm, lue og bærer en sekk på ryggen.

 

... men hvem er det? Pål Bang Hansen?

Endret av anon_83104
Tilføyde siste setning
Lenke til kommentar
anon_83104 skrev (28 minutter siden):

Så et menneske kom inn bak ham, snudde ansiktet sitt opp mot kameraet, og dro videre; men det ser vi ikke helt -- foruten et lite skimt -- siden kameraet var avgrenset til han selv i det øyeblikket vedkommende kom seg videre.

Vedkommende har på seg hjelm, lue og bærer en sekk på ryggen.

 

... men hvem er det? Pål Bang Hansen?

Hjelm? Ser bare topplue. Syns figuren i tillegg er grønn i ansiktet.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (10 timer siden):

Hehe, småfolk, så kult! Er vel ikke noe rart i det vel. Jeg har en venninne fra videregående som ser slikt. Hun er same, vet ikke om det har noe å si.

Kult! Jeg tror på sånt jeg også. Jeg tror ikke det er er menneske som noen andre her tror for da hadde de greid å løse saken. Vallset et et lite sted. Har aldri  sett sånne bortsett fra på den filmen, men de er vel snille? 🌞

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...