Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

2-3 sekund ping hvert 34. Sekund


Anbefalte innlegg

Hei. Min bror opplever en feil jeg synes er vanskelig å fikse. PCen er en HP Pavilion Gaming Laptop dk0(xxx), vi finner ikke ut hva de siste tre tegnene er. 

Vi har kjørt løpende pingtest mot VG via CMD. Der viser det seg at det er på sekundet hvert 34. Sekund, at det kommer en pingspike på mellom 2000 og 3500 (noen få ganger får den ikke ping, og noen få ganger er det også oftere enn 34. Sekund, og av og til skipper den en pingspike). 

Broren min oppdaget feilen da han spilte Rocket League 13. August, og det har vært sånn siden. Vi fant ut at det har skjedd en oppdatering 13. August, og det gjorde at jeg sjekka denne:

https://forums.tomshardware.com/threads/packets-stop-receiving-ping-spikes-every-30-seconds.3530521/

Det virker å være samme feilen, men jeg klarer ikke avinstallere KB4515384 som altså også oppdaterte seg 13. August. Jeg finner den ikke i programlista eller i oppdateringslista. Jeg har forsøkt å avinstallere de siste på rekke og rad til jeg var tilbake til midten av juli, men det hjalp ikke. 

Vi testa også pingtest fra telefon via WiFi, og der var ikke feilen tilstede, så det er ikke linje/router eller lignende. 

Har dere noen gode forslag? (eventuelt noen hint om hvordan faktisk avinstallere den KB4515384, fordi jeg finner den ikke i applista hvor man skal finne den) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...