Gå til innhold

Beste android-kamera-mobil til ca. kr.3000,- i dag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
flageborg skrev (11 timer siden):


Hvilken er mest "korrekt" av disse 2 mobilene?

redmin_note_oneplus_red_color.JPG

Avhenger av hvordan lyset faktisk var den dagen, etc.

Men hvitbalanse / farger er såpass lett å redigere i ettertid på alle telefoner (da de har gratis redigering innebygd) at jeg har sluttet å bry meg om slikt.

Om jeg skulle bruke telefonen som mitt eneste kamera ville jeg nok laget en egen profil for farger i Lightroom, så hadde alt blitt redigert automatisk.

Lenke til kommentar
flageborg skrev (7 minutter siden):

Oppdatering:
Det ble en Note 10 Pro Max hos POWER.no på kampanje for 2 lapper...og med 60 dagers åpent kjøp så må det testes litt i ukene framover 🤔

Noen som kan anbefale en foto-App som er bedre enn den som følger mobilen? Og har tilgang til alle kameraene? 

Det er ikke åpent kjøp på telefoner. Dette har jeg brent meg på før hos Power....

Lenke til kommentar
flageborg skrev (På 26.8.2021 den 15.22):

Oppdatering:
Det ble en Note 10 Pro Max hos POWER.no på kampanje for 2 lapper...

Legger ved et test-bilde fra dagens tur. Noen som har tips om endringer i innstillinger for bedre resultat? 
(Ser ikke ut som det funker å laste opp bilde som er 12000 x 9000 px...hmmmm)

IMG_20210828_115144_1280_I.jpg

Lenke til kommentar

Realme ligger i den kategorien, Realme 3i i grønn te som kona har, kommer med meget bra Kamera for den prisen. De nye er like billige. Camera er avansert, og kommer også med avanserte innstillinger for lukker osv.

Realme bygges av Oppo, et firma som også har vært involvert i High-end lyd og bilde.

 

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
flageborg skrev (Akkurat nå):

Her står en Oppo DVD-spiller med kvaliteter på spesielt bilde som utkonkurrerte såkalt High-End spillere i den perioden.... :)

Hadde lyst på den selv, men den måtte spesialimporteres på den tiden, sånt er enklere med mobil.

Men jeg hadde Denon dvd 1940 kjempebra og dyr på sin tid, angrer sykt på at jeg solgte den, da den var ypperlig på dvd.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...