Gå til innhold

Xbox Series X tilgjengelig tråd


MacBain
Melding lagt til av Uderzo

Ikke post oppdateringer om bestillinger i denne tråden, den er KUN ment for informasjon om tilgjengelige konsoller, slik at de som har på e-post varsling ikke blir spammet ned.

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Heljar75 said:

Ser ikke ut som noe Series X er på lager. Series S har de 50+ på lager. Men det har de hatt lenge. 

 

1 hour ago, Kilko1337 said:

De gikk unna fort!

 

33 minutes ago, Heljar75 said:

Det var raskt! Hvor rask var du med på posten din? Tror jeg gikk inn på komplett bare et par minutter etter at jeg fikk varsel om denne posten og da var det utsolgt. 

 

4 minutes ago, aPinkToTheLast said:

Takker! Jeg fikk bestilt

Bare en vennlig påminnelse om at denne tråden til KUN å poste når dere finner steder som har Xbox Series X inne på lager, slik at folk kan følge denne tråden med e-post varsling uten å få unødvendig mye e-poster om leveringstider etc. Altså kun poster ala "Xbox Series X på lager hos CDON nå" etc. 🙂

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 hours ago, Maranello said:

Bestilling direkte i butikk hos Elkjøp funker fint, bestilte min 15.10, kan hentes i dag.

Godt å høre. Rart det ikke er mere offentliggjort at Series X er ganske lett å få tak i hvis du fysisk bestiller i butikk.
Vet ikke om andre kjeder som Power etc. har samme praksis?

Endret av MacBain
Lenke til kommentar

Jeg ringte til Elkjøp og de sa at man ikke kunne verken kjøpe eller forhåndsbestille selv om man fysisk stilte opp i butikk, så hvordan dere har fått tak i XBOXSX forstår jeg ikke. Elkjøp har ingenting på lager, og har ingen informasjon om når det kommer inn nye konsoller.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt i dag, og får levert på fredag. Må nesten hylle Elkjøp for hvordan de nærmest gjør det umulig for scalpers å ta til seg all beholdning. Å måtte stille fysisk opp i butikk, eller pr telefon, og registrere på navn, er helt genialt! Elkjøp sikrer at fans og ikke scalpers får konsollen, og her har de andre kjedene med fysiske butikker noe å lære. Det bør være et krav om at alle må innom butikk for å kjøpe konsollene, det være XBOXSX eller PS5... nå tok jeg en telefon da, og det fungerer jo også, siden "bots" ikke kan gjøre verken det eller stille fysisk i butikk 🤣

Lenke til kommentar

Virkelig rart at jeg har vært innom 2 forskjellige Elkjøp butikker hvor begge har fortalt meg det ikke er mulig å legge inn bestilling for Series X. 

Kan hende jeg har hatt skikkelig uflaks når det gjelder betjening men begge steder bare slo opp Series X på Elkjøp siden og sa det ikke var mulig å reservere. 

Lenke til kommentar

Jeg snakket med 6 personer i Elkjøp (via chat or telefon) hvor av 50% sa at det ikke var mulig å kjøpe... satte de litt opp mot hverandre og sa at enkelte fra kundeservice hadde sagt at hvis man stilte fysisk i butikk så kunne man kjøpe, og da ble jeg satt videre "opp i systemet" hvor de kunne bekrefte at det faktisk var mulig å bestille, så det virker som at ikke alle "på gulvet/selgere" vet at man faktisk kan bestille, og bare forholder seg til nettsiden. Det virker som at de ikke er samkjørte og at informasjonsflyten i Elkjøp er dårlig, når 50% sier at jeg ikke kan bestille, og jeg nå har en bestilling inne...

Anbefaler å ringe og referere til dette forumet, at folk har fått bestilt, samt referere til at kunderservice i Elkjøp har sagt at det er mulig, så får du ballen til å gå :)

Legger ved bilde av min bestilling så du evnt kan referere til den, dersom de sier til deg at det er "umulig". Håper det hjelper!

elkjøp.PNG

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snakket med Elkjøp i går, der mente de det ikke var mulig å bestille Series X. De sa den var sperret i systemet, de kunne kun bestille Series S. Dette gjaldt både ved All Access og kun konsoll. Begge to som kikket på det virket ganske usikre. Så vet ikke helt om de skjønte hva de drev med? Prøvde vise bestillingen over her, men det hjalp ikke. Skal prøve meg på en større Elkjøp-butikk ila uka å høre.

Endret av dskg
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, dskg said:

Snakket med Elkjøp i går, der mente de det ikke var mulig å bestille Series X. De sa den var sperret i systemet, de kunne kun bestille Series S. Dette gjaldt både ved All Access og kun konsoll. Begge to som kikket på det virket ganske usikre. Så vet ikke helt om de skjønte hva de drev med? Prøvde vise bestillingen over her, men det hjalp ikke. Skal prøve meg på en større Elkjøp-butikk ila uka å høre.

Så rart! Jeg bestillte 1 igår hos Elkjøp. Kommer ikke før i desember, men var null problem. Raskt og enkelt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...