Gå til innhold

Nytt norsk spill lar deg leke pasifist i syrefarget verden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være ærlig synes jeg det er en litt morsom overskrift at det er et spill hvor du leker pasifist, for det er jo det på samme måte som alle andre spill -som ikke handler om drepe, er spill hvor du leker pasifist. Men det blir ikke å handle om pasifisme tror jeg. Det foregår I en verden hvor alt lever for evig da, så det kommer sikkert til å snakke om å være udødelig i noen partier.

På den andre siden så er det vel sjeldent sånne mario-aktige platformere ikke lar deg i det minste dø, så det gir jo litt mening å kalle det pasifist:)

Grunnen til at jeg lager et spill uten slåssing eller puzzles eller annen typisk utfordring er mest at det krever at du er ganske flink til å designe spill, og jeg har aldri gjort dette før, så da fokuserer jeg på det jeg kunne fra før; lage spennede visuals og bra dialog:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syntes den visuelle stilen er veldig er veldig spennende, så vel som ideen om et spill som ikke handler om å drepe eller bli drept. Noen plass jeg kan følge med på utviklingen?

PS. Det står "That's wery nice you" i dialogen. Mulig det er med vilje, men reagerte på det. I tilfelle du har oversett en skriveleif.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...