Gå til innhold

Samsung Z Fold/Flip 3 tråden


Skal du kjøpe en Fold/Flip 3?  

39 stemmer

  1. 1. Kommer fra en iPhone/ikke android

    • Skal kjøpe Fold/Flip 3
      2
    • Skal ikke kjøpe Fold/Flip 3
      11
    • Interessert, men har ikke bestemt meg enda
      3
    • (Svart på spørsmål 2 eller 3)
      23
  2. 2. Kommer fra en ikke foldable android telefon

    • Skal kjøpe Fold/Flip 3
      12
    • Skal ikke kjøpe Fold/Flip 3
      10
    • Interessert, men har ikke bestemt meg enda
      8
    • (Svart på spørsmål 1 eller 3)
      9
  3. 3. Kommer fra en Fold/Fold 2 eller annen foldable

    • Skal kjøpe Fold/Flip 3
      1
    • Skal ikke kjøpe Fold/Flip 3
      8
    • Interessert, men har ikke bestemt meg enda
      1
    • (Svar på spørsmål 1 eller 2)
      29


Anbefalte innlegg

Da har det gått enda ett år og vi har fått to nye brettbare modeller fra Samsung.

Årets største oppgraderinger fra synspunktet til en som har en Z Fold 2; 

  • IP rating
  • Mer overkommelig pris
  • Ingen plastfilm foran glasset/bedre plastfilm (utifra LTT-videoen)
  • Endelig litt fokus på samarbeid med 3. party apputviklere?
  • S-pen støtte for de som liker det

Blir nok ingen oppgradering på meg i år, men kjenner minst 2 personer som har bestilt allerede :)

 

Endret av MariusJS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
17 minutes ago, minim said:

Den er helt klart spennende. Jeg skal ha meg en fold telefon, men foreløpig er de sårbare får støv. Også denne har vel ingen god rating på det selv om den er vanntett så jeg må nok stå over siden den ikke vil tåle min bruk.. 

Du har alltids garanti da, siden dette er det nye designet så skal det jo faktisk være børster inni hingen + at siden den er vanntett så kan du skylle selve hingen også :)

Lenke til kommentar
MariusJS skrev (44 minutter siden):
  • Mer overkommelig pris

Ser at alle butikkene er enige om at 19.490 er riktig pris for Fold 3. :wee:

Jeg kommer til å kjøpe en Fold eller noe tilsvarende fra andre produsenter, men ikke før prisen bikker under femsifret. Det tar nok noen år.

Endret av :utakt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
17 minutes ago, :utakt said:

Ser at alle butikkene er enige om at 19.490 er riktig pris for Fold 3. :wee:

Jeg kommer til å kjøpe en Fold eller noe tilsvarende fra andre produsenter, men ikke før prisen bikker under femsifret. Det tar nok noen år.

Da må du nok vente en stund eller kjøpe en brukt en, top end telefoner blir jo dyrere og dyrere, de fleste iphones koster jo 5 siffrede summer i dag :)

Lenke til kommentar
MariusJS skrev (På 13.8.2021 den 16.33):

Da må du nok vente en stund eller kjøpe en brukt en, top end telefoner blir jo dyrere og dyrere

Forhåpentligvis trenger ikke foldbare å alltid tilhøre topp-segmentet. Veldig kult å se at det kommer spennende telefoner igjen, etter tiår hvor alle mobiler har vært kliss like.

Lenke til kommentar
MariusJS skrev (På 2021-8-13 den 16.04):

Du har alltids garanti da, siden dette er det nye designet så skal det jo faktisk være børster inni hingen + at siden den er vanntett så kan du skylle selve hingen også :)

Tviler på at de kommer til å ta det på garanti når de ikke har IP sertifisering på det. Da sier de mer eller mindre at slikt må den ikke utsettes for

Lenke til kommentar

  

Nwader skrev (1 minutt siden):

Er det forresten noen launch bundles i Norge?

"Forhåndskjøp nå og få mer til en verdi av minst 869 kr

Bestill Galaxy Z Fold3 (SM-F711) eller Galaxy Z Fold3 (SM-F926) senest 26. august og få gode tilbud¹. Ved bestilling av Galaxy Z Fold3 eller Galaxy Z Flip3 kan du få 1000 kr ekstra for din gamle mobil og forsikringen Samsung Care+ i ett år² (verdi fra 869 kr). Ved bestilling av Galaxy Z Fold3 kan du også få Flip Cover med penn + en 25 W veggadapter (verdi ca. 899 kr). Les mer om hvordan kan benytte deg av tilbudene i Samsung Members-appen.

Følg trinnene for å benytte deg av tilbudene.

Få 1000 kr ekstra ved innbytte av din gamle mobil

1. Åpne Samsung Members-appen i din nye Galaxy Z Fold3 eller Z Flip3 og logg inn med din Samsung Account senest 30. september 2021.

2. Gå til «Utforsk» og deretter «Fordeler», og klikk på innbyttetilbudet.

3. Du videresendes da til vår partner Ingram, der du må fylle ut opplysninger om

  • Din innbyttetelefon (modell og tilstand).
  • Kvittering (skal vise dato og hvor du bestilte mobilen.)
  • Fyll ut adresse og bankkontonummer.

4. En ferdig frankert returpakke sendes hjem til deg. Pakk inn innbyttetelefonen og send den til Ingram

5. Ingram tar imot pakken og kontrollerer innbyttetelefonen. Deretter utbetaler de telefonens innbytteverdi samt 1000 kr ekstra til bankkontoen din.

Slik får du 1 års beskyttelse med Samsung Care+

GALAXY Z FOLD3 VERDI CA. 969 KR, GALAXY Z FLIP3 VERDI CA. 869 KR.

1. Åpne Samsung Members-appen i din nye Galaxy Z Fold3 eller Z Flip3 og logg inn med din Samsung Account. Senest 30 dager etter bestilling.

2. Gå til «Utforsk» og deretter «Fordeler», og klikk på Samsung Care+ tilbudet. Du blir videresendt for å tegne forsikringen.

3. Du må oppgi kjøpsdato og IMEI-nummer ved registrering. Hvordan du finner IMEI-nummeret er forklart under ?-symbolet på siden. Hvis du registrerer deg fra mobilen er IMEI-nummeret allerede forhåndsutfylt

4. Les nøye gjennom vilkårene og tegn forsikringen kostnadsfritt.

5. Du har nå en forsikring mot skader i ett år. Du betaler bare egenandel hvis uhellet skulle være ute.

Fullstendige vilkår vises i forbindelse med kjøpet eller på https://www.samsung.com/no/offer/samsung-care-plus

Slik får du Flip Cover med penn + 25 W veggadapter.

GJELDER KUN GALAXY Z FOLD3, VERDI CA. 899 KR

1. Åpne Samsung Members-appen i din nye Galaxy Z Fold3 og logg inn med din Samsung Account senest 30. september 2021

2. Gå til «Utforsk» og deretter «Fordeler», og så den aktuelle kampanjen. Merk at det kan ta opptil 5 dager før tilbudet vises i appen

3. Trykk på knappen «Benytt deg av tilbudet» for å gå til kampanjens registreringsside. Last opp kvittering og fyll ut leveringsadresse. Merk at håndtering av registrering og utsendelse av kampanjeprodukt håndteres av en tredjepartsleverandør.

4. Når registreringen er gjennomført, mottar du en e-postmelding via Samsung Account som en bekreftelse på at vår logistikkpartner har mottatt ordren.

5. Opplysningene kontrolleres deretter manuelt av Veddesta. Ved godkjent registrering sendes kampanjeproduktet fra Veddesta etter ca. 4 uker (virkedager), til angitt adresse. Vær oppmerksom på at hvis et kampanjeprodukt ikke er på lager, kan det sendes senere enn etter 4 uker.

Spørsmål om kampanjen kan rettes til Samsung kundeservice på 21 55 28 07 eller besøk samsung.com/no/support/offer

1. Tilbudet gjelder t.o.m. 26. august 2021 ved kjøp på samsung.com/se eller hos utvalgte forhandlere. Kan ikke kombineres med andre tilbud.
2. Forsikringsgiver for Samsung Care+ er AWP P&C SA- Dutch Branch under navnet AGA Europé. Tilbudet med Samsung Care+ gjelder ikke bedriftskunder"

Fant svaret på eget spørsmål.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar

Jeg ville sørget for å ha 5 års reklamasjonsrett elller ei god forsikring om jeg kjøpte. Samt en backup telefon for de ukene telefonen er på verksted.

Madammen har hatt en Z flip i 7mnd, og glasset (plastikken) i bretten er nå ødelagt. Det skjedde plutselig en dag, og telefonen er ellers strøken. Den er nå verre enn denne: 

 

Lenke til kommentar

image.png.42e93dfb8d476b6930df60e93556c72b.png

 

Så spørs det om det er Watch4, Fold3 eller noe av tilbehøret som er i den pakken.. Forlot Gardermoen klokka 10 så er vel odds for at jeg ser den i dag omså. Blir spennende. 

Hadde Huawei Mate XS, som var super, og er skuffa over at ikke Samsung klarte å få den til å folde helt flat, men er vel bra nok til å teste.

Lenke til kommentar

Som du sa du vet så har jeg bestilt ja :)

Bestilte fra Telenor, ser ut som de desverre ikke sender før lanseringsdato ¯\_(ツ)_/¯
Gleder meg veldig da, veldig spent på foldable!

firefox_iiG4qytrcG.png

(Abo er for å få Swap, har bedriftsabo så jeg må registere nytt privatabo og si det opp hver gang jeg swapper, lol)

Endret av Zeroni13
Tillegsinfo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...