Gå til innhold

Aktionkamera og sletting av opptak


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har "kjøpt" et svært billig Aktionkamera. (Kjøpt i " " fordi det var lokkemiddelet for å abonnere på et tidsskrift)

Planen var å bruke det som undervannskamera samt å ha med på lange turer i skogen. Dermed kan det bli laaaange opptak uten at det skjer noe.

Problemet mitt er at jeg ikke klarer finne ut hvordan jeg sletter opptak når jeg er ute (les: uten PC).

Det står ingenting om dette i bruksanvisningen og jeg finner heller ingenting ved å bla i kameraets menyer. Er ikke det en funksjon som tilbys på Aktionkameraer, eller er det bare den typen jeg har som mangler slettemulighet - eller er det bare jeg som ikke klarer finne ut av det?

Kameraet heter "Actionkamera DV3300"

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er riktig kamera. (Tenkte det kunne være greit som et begynner og øve kamera.) Det tar faktisk opp ganske bra videoer.

Dumt at det ikke fins mulighet til å slette noen filer og beholde andre! Vil det være en mulighet på mer påkostede aktionkameraer?

Takk for tipset om formatering. Den muligheten hadde jeg ikke tenkt på. Det hjelper - hvis jeg ikke får et interessant opptak aller først da, noe som hadde vært typisk!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...