Gå til innhold

SNIKTITT: Back 4 Blood


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har litt samme inntrykket som artikkelen.. Er litt skuffet over at animasjonene spesielt ikke er noe særlig.

Elefantmesteren skrev (7 timer siden):

Jeg har nesten to tusen timer i l4d2 og man trenger bare bruke noen minutter på traileren for å se at dette spillet er generisk søppel som ikke er i nærheten av å være noe l4d3

Sitter med samme følelsen. Det føles ikke som L4D3 i hvert fall. 

Vil anbefale de av dere som lurer på om dette er verd penge om å prøve betaen og eventuelt kjøpe early access til betaen. Jeg kjøpte det for 12 kr på G2Play.net. 

Skal sies at dette kan bli bedre etter tid. Så jeg kommer til å vurdere å kjøpe spillet etter relase når de har fått ekstra polering på plass.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Bakedtowel skrev (41 minutter siden):

jeg storkoser meg jeg. ferdig med alt early acess innhold og gleder meg til full release. enig at det er litt dårlige animasjoner og gjentagende fineder, men har jeg skjønt rikktig har vi fått teste 10-15 prosent av spillet. jeg digger det hvertfall og anbefaler det på det varmeste

De må nok finpolere spillet dersom dette skal være noe folk kommer til å kjøpe.. Når de skal ha over 600 kr for det i tillegg så kan man velge å kjøpe noe annet framfor dette. 

Dette med animasjoner er noe de kunne ha fikset siden alpha versjonen men har tydeligvis ikke fokusert på det noe som er synd. Det jeg synes er enda mer alvorlig er bosser som dukker opp på samme sted hver gang. Det knuser replayability. 

Lenke til kommentar

Fått testet spillet jeg og, nå. Lunken til dette jeg også. Ikke spesielt imponert av NPC. Map design virket ikke å være i nærheten av L4D de jeg spilte gjennom. Grafikk og animasjoner er ikke noe wow ift. spillet fra 2009. Har ikke fått testet versus-mode som er det jeg utelukkende spiller i L4D, men perks og cards og snekre ditt eget safe room osv. tror jeg ødelegger for potensielt competative gameplay. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Dassen skrev (5 timer siden):

Fått testet spillet jeg og, nå. Lunken til dette jeg også. Ikke spesielt imponert av NPC. Map design virket ikke å være i nærheten av L4D de jeg spilte gjennom. Grafikk og animasjoner er ikke noe wow ift. spillet fra 2009. Har ikke fått testet versus-mode som er det jeg utelukkende spiller i L4D, men perks og cards og snekre ditt eget safe room osv. tror jeg ødelegger for potensielt competative gameplay. 

Helt enig. 

Men jeg har spilt det noen ekstra timer og begynner å bli mer og mer positiv til spillet.. Men jeg opplever at dersom du ikke spiller det med 3 personer du faktisk kjenner så blir spillet fort kjedelig. 

Men det skal mye til for at jeg skal betale 650 kr for et spill. De må nok ha mye mer content og forbedringer om jeg skal gidde å bruke så mye penger. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Theo343 skrev (38 minutter siden):

Dette er hvistnok utviklet av de orginale L4D utviklerne men på fritiden siden Valve ikke ville høre snakk om noe L4D3. Dette ser man klart i spillet og jeg hadde kanskje vurdert å betale 150,- men nei takk. 

For meg så det ut som en dårlig port av siste tittel.

Tror ikke det handler om at Valve ikke vil ha et L4D3 men at de fokuserer på andre ting. De har jo jobbet med Valve ganske mye for rundt 10 år siden og de var til og med definert som Valve North om jeg ikke husker feil en periode. 

Saken er at de fokuserer på forskjellige ting og L4D3 var faktisk i utvikling i en periode men de stoppet produksjonen av ulike grunner. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...