Gå til innhold

Mine beste treningstips


Anbefalte innlegg

Jeg begynte å trene rundt når jeg var sånn femten år gammel og har fortsatt nesten daglig, det viktigste jeg har lært da siden den gang er å trene de samme musklene hver dag istedet for å ha hviledager, da blir man bedre trent og vokser mye raskere, man kan heller ta noen hviledager etter det ved behov og så anbefaler jeg alle å spise et par kilo med gulrøtter for å renske systemet og så fortsette med å unngå dårlig fett, det vil si ingen gammel eller søppelmat, man føler seg hærlig når man bare spiser bra hele tiden og så annet godt tips er som ved forretninger, skal man komme noen vei så må man gjøre litt ekstra, det vil si i praksis at hvis man vokser ved for eksempel fem repetisjoner, så gjør man 15-20 istedet til man blir litt uvel, hvis man trener mye til man blir uvel, så tåler man veldig mye mer også når man skal prestere, noen vil ikke gjøre noe ubehagelig fordi det syns litt på kroppen, litt sånn status-ting kan man si da, men det er litt som i samfunnet også, bare de som vil gjøre noe fysisk faktisk bygger det, mens de andre ikke vil gjøre noe ukomfortabel og bare sitter med liksomjobber med papirer, fisk er ikke så viktig, rødt kjøtt har alt man trenger, også viktige fettsyrer og vitaminer, men selv syns jeg vegansk mat er best da, syns det er noe ekstra spesielt med det når man får det servert, noe annet veldig viktig å huske på også, er at kroppen vår er ikke egentlig så lagd for å bygge for eksempel store muskler, så det går noen år før man virkelig begynner å vokse, det krever hundrevis, hvis ikke tusenvis av timer før man virkelig blir godt trent og kan man vokse mye, det er derfor folk som driver med mye idrett vokser mye raskere når de først begynner å løfte vekter, det var litt av det jeg kan, spør om det er noe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...