Gå til innhold

Nå kan du kvitte deg med reklamen på YouTube uten å betale for fullt Premium-abonnement


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hovedgrunnen til at jeg har Premium er YouTube Music. Kan downloade sangene (altså uten musikkvideo) lokalt på mobilen. Slipper å streame. Jeg bruker det i stedet for Spotify.

Kan også downloade foredrag og podcasts og lignende (som har video) og høre på dem med appen lukket og mobilen i lomma. Kjekt.

Lenke til kommentar
jannisj skrev (17 minutter siden):

ublock origin fjerner ikke reklamevideoer på Youtube...

Jeg bruker uBlock. Fungerer fint det. Ingen reklame på Youtube.

Derimot får jeg reklame når jeg strømmer Youtube til tven. Helt latterlig mye reklame også. 
828 kroner i året for å unngå reklame når jeg ser på 2-3 videoer på Youtube i uka er det ikke verd. 

Tipper at om få år, må du betale for å bare komme inn på Youtube. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Kris85 skrev (21 minutter siden):

Jeg bruker uBlock. Fungerer fint det. Ingen reklame på Youtube.

Derimot får jeg reklame når jeg strømmer Youtube til tven. Helt latterlig mye reklame også. 
828 kroner i året for å unngå reklame når jeg ser på 2-3 videoer på Youtube i uka er det ikke verd. 

Tipper at om få år, må du betale for å bare komme inn på Youtube. 

 

kremt skrev (Akkurat nå):

Er det seriøst noen som ikke bruker alle slags adblocks for tiden?

Hvis det blir tvungent betalabonnement på YouTube, vet dere hvorfor...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bruk nettleser/Chrome når du ser på Youtube på mobilen så blir det meste blokkert.

Youtube appen bruker jeg ikke, da den er ubrukelig siden en alltid får reklame.

På PC har jeg kun fått reklame etter at Chrome har vært oppdatert, men det løses ved å laste inn Youtube på nytt.

Lenke til kommentar
41 minutes ago, Kris85 said:

Jeg bruker uBlock. Fungerer fint det. Ingen reklame på Youtube.

Derimot får jeg reklame når jeg strømmer Youtube til tven. Helt latterlig mye reklame også. 
828 kroner i året for å unngå reklame når jeg ser på 2-3 videoer på Youtube i uka er det ikke verd. 

Tipper at om få år, må du betale for å bare komme inn på Youtube. 

ublock, adblocker ultimate etc. for PC, så det er veldig lett...

På TV fungerer SmartTubeNext om man har android. Den har også innebygget sponsorblock som hopper over "reklame" i selve videoen...

GitHub - yuliskov/SmartTubeNext: Ad free app for watching tube videos on Android TV boxes

Det har blitt mye reklame etter hvert ja...

Lenke til kommentar
32 minutes ago, kremt said:

Er det seriøst noen som ikke bruker alle slags adblocks for tiden?

Ja, det er mange som ikke snylter. Skal vi ha noe gratis, må en akseptere litt reklame. Noe annet er egoistisk og korttenkt.

Endret av _Nils_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
_Nils_ skrev (5 minutter siden):

Ja, det er mange som ikke snylter. Skal vi ha noe gratis, må en akseptere litt reklame. Noe annet er egoistisk og korttenkt.

Seriøse Youtubere skaffer egne sponsorer, og har en selvlaget snutt i videoen.

Så de uten egne sponsorer er like mye snyltere som de som har adblock.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
gaard skrev (20 timer siden):

Eller bare bruke ublock origin som extention i nettleser så får du det gratis ;)

 

Eller bruke YouTube Vanced-appen for Android, som ikke bare hopper over reklame YouTube legger på toppen av videoen, men som også har integrert SponsorBlock, som lar deg hoppe over reklame som er lagt inn i selve videoen av vedkommende som la den ut (for eksempel "og her er noen ord fra min sponsor...").

Når det er sagt, vil jeg kanskje vurdere et billigere YouTube-abonnement som er fritt for reklame. Men jeg betaler faen ikke over 100 kroner bare for å slippe å bli spammet ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...