Gå til innhold

Pølse: Sennep eller ketchup på toppen?


Hvilken rekkefølge på pølsen?  

26 stemmer

  1. 1. Hvilken rekkefølge på pølsen?

    • Først sennep, så ketchup
      14
    • Først ketchup, så sennep
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har mange innvendinger om hvilken vei toalettrullen skal stå, om toalettsetet skal være oppe eller nede, og om ananas hører hjemme på pizza.

Hva som kommer først av ketchup og sennep på pølsa er for meg totalt likegyldig. Det utgjør ingen forskjell i konsumet av pølsa.

Med det sagt så har jeg en tendens til å strekke meg etter ketchupflaska først, når jeg tenker meg om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Sampson skrev (1 minutt siden):

Da har du kjøpt for små brød da, knekker heller wiener'n i to og kjører hagle så lenge tilbehøret kan få plass under.

Vet ikke hvor du kjøper pølsebrød, men min lokale kiwi butikk har absolutt ingen pølsebrød som er like lange som en vanlig wienerpølse. Så hvor får man kjøpt disse? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kron skrev (Akkurat nå):

Vet ikke hvor du kjøper pølsebrød, men min lokale kiwi butikk har absolutt ingen pølsebrød som er like lange som en vanlig wienerpølse. Så hvor får man kjøpt disse? 

Kiwi og Rema har vel fint lite generelt? Meny har ofte bedre brød og brioche brød, men å få en lang wiener i brødet tror jeg du må se langt etter, da får en heller tåle litt gris og ha væskene oppå. Det er dog ikke for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (9 timer siden):

Jeg har mange innvendinger om hvilken vei toalettrullen skal stå, om toalettsetet skal være oppe eller nede, og om ananas hører hjemme på pizza.

Hva som kommer først av ketchup og sennep på pølsa er for meg totalt likegyldig. Det utgjør ingen forskjell i konsumet av pølsa.

Med det sagt så har jeg en tendens til å strekke meg etter ketchupflaska først, når jeg tenker meg om.

Jeg bruker bestandig sennepen nærmest kjøttet. Uansett prosentinnhold av kjøtt. Ananas på pizza er godt, om det passer med det øvrige som er oppå. Jeg liker at toalettrullen hele tiden står samme vei, så en slipper å fomle "i søvne". :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...