Gå til innhold

Sekiro: Shadows Die Twice på PC: Hvor vanskelig er det egentlig?


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å kjøpe Sekiro. Spiller på PC, har ingen konsoller. Men jeg har aldri spilt noen Dark Souls-spill. Hvor vanskelig er dette spillet Sekiro, egentlig? Jeg har hørt rykter om at man må legge ned ca 300 timer for å gjennomføre det. Høres besnærende ut, men jeg orker ikke hvis læringskurven er sykt bratt og man må ha masochistiske tendenser for å spille det. Noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener at med noen få hederlige unntak  så fungerer bossene og de normale fiendene som de er fra forskjellige spill.
Som resultat vil du som spiller kanskje tilegne deg dårlige vaner, noe som gjør at bossene da blir krevende i feil mindset.
Vil fortsatt anbefale det, og skal ikke ta mye mer enn 20-40 timer å komme igjen first gjennomspilling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For ein utan Souls-erfaring eller liknande så vil det kanskje ta litt lengre tid. 20-40 timar høyrest litt lite ut, men du brukar neppe 300 timar. Det kan samtidig vere ein fordel å ikkje ha spelt Souls sidan kampsystemet fungerer litt omvendt, som del_diablo refererer til.

Det kan verke veldig vanskeleg i starten, men blir desto meir tilfredsstillande når du får taket på det. Den type spel handlar om å prøve, dø og feile, og prøve igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...