Gå til innhold

Bloomberg: – Horizon Forbidden West utsatt til tidlig neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Donkey Kong skrev (59 minutter siden):

Tipper dem som kjøpte next gen til blodpris ved lansering ikke er særlig fornøyde.

Synes det er viktigere at spillet blir ferdig og ferdigstilt enn at de slipper det før og må bruke det neste året på å fikse det 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev (1 time siden):

Tipper dem som kjøpte next gen til blodpris ved lansering ikke er særlig fornøyde.

Blodpris er vel de som kjøpte den på finn?

Selv fikk jeg tak i en ps5 fra Elkjøp til lanseringen, og jeg angrer ikke.

Har flere gode spill til den.

 

Xbox Series X'en min derimot blir ikke så mye brukt, men nå kommer vel kanskje halo og Forza snart.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Iki skrev (2 timer siden):

Xbox Series X'en min derimot blir ikke så mye brukt, men nå kommer vel kanskje halo og Forza snart.

Jeg har akkurat begynt å ta i bruk min series X. Det har kommet mye bra i det siste til Gamepass. MS Flightsimulator er verdt prisen på  konsollen alene, det er helt sykt imponerende.
The Ascent som også kom for noen dager siden er megeet bra. Hades er like rundt hjørnet. Og ja det gledes til Forza, det ligger installert og klart, sammen med Hades og Stalker 2 :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var egentlig HZD så bra? Etter de første tre-fire ulike robotdinosaurene var det mye likt, syns jeg. Og grindingen er ikke spesielt gøy. Bruke X antall piler/tau/feller på en fiende, for så å få tilbake de ressursene du brukte på å drepe nevnte fiende. Stemmeskuespill og ansiktsmimikk virket plast-aktig og barnslig etter f.eks. RDR2. Så jeg tror jeg står over 2'ern.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (19 minutter siden):

 MS Flightsimulator er verdt prisen på  konsollen alene, det er helt sykt imponerende.

Har flight sim på PC, med joystick og slikt. Så det er nok ikke så interessant.

 

KarvaBlad skrev (18 minutter siden):

Var egentlig HZD så bra?

Skyrim / breath og the wild / noe annet open world spill i samme kategori, bare med en verden som føles levende, realistiske karakterer, en grei historie og fantastisk grafikk.

Synes de gjorde en god jobb med spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

fyf at dette fortsatt går. folk sier bare "bedre utsettelse enn at det kommer med masse bugs" dette er så jævlig planlagt, og de bare kommer til å fortsette om folk godtar det. kom med en dato når det faktisk er klart i stedet for denne åpenbare markedsutnyttelsen.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Chaos_Niddhogg said:

" MS Flightsimulator er verdt prisen på konsollen alene, det er helt sykt imponerende."

Om de ordner et bra VR set til XsX så har de oppmerksomheten min. Flightsimulator er jo en perfekt kandidat til VR. Men blir nok på PC det, da.

 

Har man spilt et flysimulator spill i VR går man aldri tilbake.  Jeg syns VR er fantastisk,  men selv om man bare bruker VR til flight simulator er det verdt prisen. 

VR har rekindled my elsk for flysimulatorer. MSFS, IL2, DCS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk ser kun på ps5 eksusiver som har kommet ut, men se fks på "last of us part 2" med ps5 updaten. Spillet ser jo Next gen ut med 60fps, for MEG personlig er dette en av grunnene til at jeg kjøpte meg ps5, få en MYE bedre opplevelse av disse spillene som jeg bevist har ventet med å kjøpt! Selvsagt også nye spill, men at spill som GOW og last of us fks, kan spilles slik de var ment å spilles!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Iki skrev (6 timer siden):

Har flight sim på PC, med joystick og slikt. Så det er nok ikke så interessant.

 

 

Kjøper meg den nye Trustmaster T.flight full kit  HOTAS selv til Xbox når den kommer snart, det blir bra. Ser ikke særlig forskjell på grafikken i spillet på pc vs Series X etter å ha sett på comparison videoer.  
Selv spiller jeg på en 86 tommer tv, får nesten tårer i øynene av grafikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...