Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

RIEJU MRT 50 2017 TRIM


Anbefalte innlegg

Jeg har en MRT 50 2017 som går i 60 km/t på flaten. Han jeg kjøpte den av sa at alt var originalt, men har en anelse om at han kan ha tatt ut plombering eller noe. Dreving er originalt. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få den til å gå raskere billigst mulig uten å ødelegge sykkelen på noen måte. Jeg har ca. et års mekke-erfaring. Bildet er fra Mai.

IMG-1302.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som ansvarlig voksen, så vil jeg si at 60 er akkurat passe fort. 

Har du en moped som har fjernet plomberinga, så har du en som har mye bedre holdbarhet enn om du begynner å tukle med effektanlegg, større sylinder og forgasser. Da blir det mer skruing og mindre kjøring med en gang. I tillegg bråker det mer og det er større muligheter for at du blir stoppet. 

Lenke til kommentar

Uten plomberinger og med rett dyse skal de gå rett rundt 80km/t etter speedometeret.

Og ja, det er like ulovlig å kjøre uten plomberinger som å kjøre med det heftighste trimsettet man får kjøpt for penger. Eneste mulige unntaket er hvis den bare går litt bedre enn den skal. Da kan det hende de lar tvilen komme deg til gode. Men ingen garanti.

Plus at det er mindre sjanse for å bli stoppet i utgangspunktet hvis den ikke bråker og går veldig fort.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...