Gå til innhold

Apple TV+ - En død tjeneste(?) Noe som er verdt å se på der?


Anbefalte innlegg

Jeg fikk Apple TV+ gratis i ett år i forbindelse med kjøp av Apple TV i fjor men kan egentlig ikke si at jeg har funnet noe som er verdt å se på der. Kommer nok til å terminere abo.

Serien Foundation starter opp i september men én enkelt serie gjør ikke store forskjellen.

Noen som har funnet noe som er verdt å se i utvalget fra Apple TV+ og kan anbefale noe? Åpen for ‘alle’ kategorier men går vel mest i action, SciFi/fantasy, noe krim og komedie for egen del.

Ser ut til at det ikke er mange andre som abonnerer på Apple TV+;

SitatApple TV+ sin markedsandel er forsvinnende liten

Det er snart toårsdagen til strømmetjenesten, nærmere bestemt i november i år. I løpet av disse årene har Apple levert kritikerroste serier som Ted Lasso, Seen og Dark side of the moon. Men tross at innholdet fra tjenesten har blitt tatt godt i mot så sliter Apple med å øke antallet abonnenter. 

I en ny rapport så tallfestes markedsandelen til Apple TV+ til kun tre prosent. Analysen som er utført av JustWatch viser at de er på samme nivå som de var i Januar, og mange tilskriver manglende adopsjon til at katalogen av innhold som Apple har blir for liten sammenlignet med hva aktører som Netflix, Disney og Amazon tilbyr i sine respektive tjenester.

Kilde.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel en grunn til at de nærmest kaster det etter kundene sine. Man får jo gjerne ett år gratis om man kjøper ett Apple produkt. Det er absolutt ikke verdt prisen 59,- i måneden. De har noen gode produksjoner. Jeg likte personlig Seen og Ted Lasso. Men etter gratisåret var over, er jeg lite interessert i å betale videre for dette. Håper det blir bedre etter hvert. Men på det året jeg har hatt dette, så har det vært veldig lite å se av nytt innhold. Så jeg vet ikke helt om Apples investeringer i produksjoner, gjenspeiler hva de vil ha for produktet i måneden. Men tipper de fleste som har Apple TV+ enten har det gratis, eller fra Apple One pakken. Uansett svært skuffende etter å ha sett hvor lite som har skjedd med tjenesten på ett år.

Det hele er litt merkelig, men kan kanskje skyldes koronapandemien. Apple har jo absolutt de økonomiske musklene til å utfordre de andre strømmetjenestene. 

Endret av Kron
Lenke til kommentar

For All Mankind synes jeg er veldig bra, treffer også en interesse jeg har godt. The Morning Show var en god serie, Ted Lasso anbefales sterkt. Long Way Up er også en kul reiseserie, spesielt om man har sett de tidligere utgavene. Utover dette har jeg ikke sett så mye, men Foundation ser spennende ut.

Synes i motsetning til Kron over her at dette er god verdi for pengene. Jeg har det gratis, men ville definitivt betalt for Apple TV+ til tider for å se noen av seriene. Er glad de ikke pøser ut så mye, men i stedet fokuserer på ganske få serier.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...