Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Delta varianten-What`s next?


Anbefalte innlegg

CDS, det amerikanske folkehelseinstituttet, har lekket til The Washington Post at deltavarianten har et R-tall på ni og at vaksinerte nå smitter viruset i like stor grad som de uvaksinerte. 

What`s next? Skal det skje at enda en farligere virusvariant er på trappene og at den sprer seg først og fremst fra dem som er vaksinert? Da bryter helvete løs.

Endret av [email protected]
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[email protected] skrev (18 timer siden):

CDS, det amerikanske folkehelseinstituttet, har lekket til The Washington Post at deltavarianten har et R-tall på ni og at vaksinerte nå smitter viruset i like stor grad som de uvaksinerte. 

What`s next? Skal det skje at enda en farligere virusvariant er på trappene og at den sprer seg først og fremst fra dem som er vaksinert? Da bryter helvete løs.

I går ( 30/7) skrev jeg det ovenstående og i dag (31/7) leser jeg siste nytt fra WHO, som går ut med advarselen om at deltavarianten av covid-|9 raskt kan mutere seg til noe langt verre hvis ikke verden snarest klarer å bekjempe viruset. Er jeg en profet?

 

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
[email protected] skrev (11 minutter siden):

I går ( 30/7) skrev jeg det ovenstående og i dag (31/7) leser jeg siste nytt fra WHO, som går ut med advarselen om at deltavarianten av covid-|9 raskt kan mutere seg til noe langt verre hvis ikke verden snarest klarer å bekjempe viruset. Er jeg en profet?

 

 

 

 

 

Er dette gammelt nytt, eller kjenner jeg noen i innerkretsen i WHO?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...