Gå til innhold

[Løst] Beste telefonnummeroppslag (1881 etc.)?


Anbefalte innlegg

Tråden syntes å passe best inn her. Vennligst flytt den hvis det er et bedre sted.

Hva er det beste stedet å søke opp telefonnumre nå for tiden?

Jeg synes både 1881 og Gulesider er blitt dårligere og dårligere spesielt det siste året på å faktisk ha numre oppført.
Det er ett nummer som ringer meg flere ganger, 67966744, men jeg finner ikke noen treff på hvem eller hva det faktisk er noe sted.

Og telefoner uten enkel nummeroppføring er jeg ikke interessert i å ta under noen omstendighet.

EDIT:
Tråd løst (nøstet opp?).

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være en grunn til at de ringer. Mange som har ukjent nummer om dagen, en del som har grunn til å ha det også.

For å sjekke om det er telefonselgere osv så bruk 180.no, der kan man legge inn varsel på nummer som er selgere og annnen spam.

Kommer ikke opp noe på nummeret du oppga her som tilsier at det er noe farlig nummer.

Du blir ikke belastet for ting hvis du svarer når de ringer, derfor er det lurt å ta den når de ringer, og ikke ringe slikt opp igjen.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg vet hva det gjelder, og hvis jeg har rett så har jeg allerede gitt dem klar beskjed - og det flere ganger - om at jeg ikke tar telefonen uten avtale. Noe de ser ut til å bry seg katta om, så da tar jeg ikke telefonen av prinsipp.

Jeg har reservert meg mot telefonsalg i Brønnøysundregisteret for flere år siden (dog hvorvidt det har hjulpet vet jeg ikke, siden telefonselgere ikke akkurat er aktive med å oppdatere sine interne nummerdatabaser...).

Men det er altså 180.no som er det beste onlinealternativet for å sjekke numre pr. idag?

Lenke til kommentar
NoBo skrev (10 minutter siden):

Får håpe det ikke er så ille 😆
‘Mann mistet millionarv fordi han ikke svarte når grandonkelen ringte fra pleieopphold’.

Bruker 1881 selv, samt nettsøk når det ikke gir resultater.

Alt i orden, har ikke noe særlig kontakt med div. onkler / slekt uansett. ^^

Ante meg at det var Ahus. Fikk en melding fra dem litt etter først innlegg, hvor de første fire tallene var de samme.
Prøvde både 1880, 1881, 180 og Gulesider, samt Google, og ingen hade info om nummeret. Derav spørsmålet her. :)

Men da anser jeg tråden som løst.

Takker alle for hjelpen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...