Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp til sexleketøy


Gjest 7f491...2dd

Anbefalte innlegg

Gjest 7f491...2dd

Hei. Jeg og samboeren begynner dessverre å få et litt kjedelig sexliv etter 7 år sammen. Vi trenger noe for å piffe opp. Alt av å prøve nye stillinger osv er over. Sitter og ser på kondomeriet sin nettside og lurer på hva jeg kan finne på til oss begge. Noen med noen gode forslag?

Anonymous poster hash: 7f491...2dd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 7f491...2dd
Prusk skrev (34 minutter siden):

Womanizer. Hun kommer til å takke deg. Mange ganger.

Tenkte på det selv. Men da blir vel jeg bare enda mere uinteressan? 

Anonymous poster hash: 7f491...2dd

Lenke til kommentar
Gjest 7f491...2dd skrev (På 29.7.2021 den 13.24):

Tenkte på det selv. Men da blir vel jeg bare enda mere uinteressan? 

Anonymous poster hash: 7f491...2dd

Hvis alt som skal til er et leketøy for å gjøre deg uinteressant så var du aldri spesielt interessant i utgangspunktet.

Det er egentlig ikke noe annet å gjøre enn å prøve forskjellige leketøy, rett og slett. Dette er jo noe dere gjør sammen, og det er ingen av oss her som kan si noe om hva dere to sammen liker. Dere kan jo gjerne kikke på diverse penisringer og andre ting man fester på penis for å krydre opp selve inn-ut delen av akten, men det er jo så utrolig mye annet man kan gjøre enn akkurat det så hvis problemet er at det er kjedelig så vil jeg jo anbefale å ikke lenger gjøre det kjedelige snarere enn å fortsette med det, bare på en litt annen måte.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
On 7/29/2021 at 1:24 PM, Guest 7f491...2dd said:

Tenkte på det selv. Men da blir vel jeg bare enda mere uinteressan? 

Anonymous poster hash: 7f491...2dd

Nei, heller tvert imot. Det er mye mer spennende å holde på med noen som tør og utforske leketøy. Et kjølig forhold til leketøy er ikke noe gøy i det heltatt.

Når det er sagt, så finnes det selvsagt leketøy som er anvendelig for begge kjønn. Magic Wand kan jo brukes til så mye (også et leketøy hun vil takke deg for mange, mange ganger). Den pluss stimulering av g-punktet, og ting kan bli veeeeeeeldig intenst for henne, så her finnes det mye rom for nytelse. Litt usikker på om dette selges i Norge, men hvis du ser her så finnes det et greit utvalg av ting man kan sette på som utelukkende er ment for deg. Vips har dere et leketøy dere begge kan bruke på den andre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
On 7/29/2021 at 6:28 PM, Guest 7f491...2dd said:

Hei. Jeg og samboeren begynner dessverre å få et litt kjedelig sexliv etter 7 år sammen. Vi trenger noe for å piffe opp. Alt av å prøve nye stillinger osv er over. Sitter og ser på kondomeriet sin nettside og lurer på hva jeg kan finne på til oss begge. Noen med noen gode forslag?

Anonymous poster hash: 7f491...2dd

I et forhold vil sexlivet ditt noen ganger bli kjedelig, så hvis du ønsker å krydre sexlivet ditt, må du og partneren din utforske. Begge kan kjøpe sexleketøy, en til deg og en til partneren din. Jeg vil anbefale for menn er fleshlight og for kvinner Tryllestav. Du kan prøve å utforske lovebuddy.no de har et bredt spekter av sexleketøy. :)

Endret av Hagen
Lenke til kommentar

Det første man må ordne før man tenker på sexleketøy, er å kvitte seg med dårlig selvtillit. Hvis man er redd for at leketøyet er så bra at hun minster interessen for deg så er det akkurat det du må kvitte deg med først. Den tanken. 

 

For det andre, så ville ejg enten sett på sexbutikken sammen med henne. Enten på nett eller butikk. Så blir dere enigeom hva dere vil prøve først. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...