Gå til innhold

Free/billige parkeringsplasser i Bergen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
halaa skrev (3 minutter siden):

Er det noen her inne som kjenner alle kriker og kroker i Bergen? Leter etter billig parkeringsplass for 3-4 dager, trenger ikke å være midt i sentrum. Har bestilt hotel som mangler parkeringsplass. Takker på forhånd.

Hvor langt utenfor sentrum kan du tåle? I sentrum og områdene rundt er det dessverre lite å velge i. 

Lenke til kommentar
Just now, Kajac said:

Hvor langt utenfor sentrum kan du tåle? I sentrum og områdene rundt er det dessverre lite å velge i. 

Tåler vel 5-6 km. unna sentrum eller enda lengere, men litt viktig at stedet/område er trygt å forlate bilen da. 

Lenke til kommentar

Da vil du nok slite tror jeg. Om du ikke skal bruke bilen mens du er i byn, kan du stå i Bygarasjen til 180 kr døgnet. Det er vel omtrent så rimelig som du får det. Har du elbil med elbil-skilter (EL, EK, EV, EB, EC) betaler du halvparten av dette.

Pga. fjellene er det som regel mer enn 5-6 kilometer fra sentrum til bydelene. 

Om du skal til Bergen med bil senere kan jeg heller anbefale et hotell i Fana-området, gjerne av dem som ligger rundt Flesland. Da får du rimelig/gratis parkering, og enkel tilkomst til byen med bybanen. Et sentrums-hotell med parkering blir fort veldig dyrt.

Lenke til kommentar

Tja. Tror ikke at det finnes noen anna mulighet enn å punge ut, blir nok de på 180 kr. døgn tenker jeg siden hotelet er allerede bestilt i sentrum. På Viken P- hus og Vestre strømkaien 10 står 160 kr. døgn, håper at det stemmer i hvertfall.  

Endret av halaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...