Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows oppdatering og da streiker pcn


Anbefalte innlegg

Siden i Mai har windows prøvd å oppdatere pcn min, hver gangstopper den på rundt 60% og starter på nytt for å løse problemet, men den klarer det ikke å jeg må gå inn på ting jeg ikke kan noe om å slette oppdateringer for å få pcn til å fungere igjen, uker etterpå begynner maset om oppdatering igjen. Ser ikke ut som jeg klarer stoppe eller utsette det lengre så nå tør jeg ikke skru av pcn for jeg orker ikke prøve å fikse det igjen. Har leitet på nett etter løsninger og funnet noen som mange påstår virker men denna dritten gir seg jo ikke så..

Noen med gode råd her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skidrow1 skrev (På 2021-7-26 den 19.33):

Siden i Mai har windows prøvd å oppdatere pcn min, hver gangstopper den på rundt 60% og starter på nytt for å løse problemet, men den klarer det ikke å jeg må gå inn på ting jeg ikke kan noe om å slette oppdateringer for å få pcn til å fungere igjen, uker etterpå begynner maset om oppdatering igjen. Ser ikke ut som jeg klarer stoppe eller utsette det lengre så nå tør jeg ikke skru av pcn for jeg orker ikke prøve å fikse det igjen. Har leitet på nett etter løsninger og funnet noen som mange påstår virker men denna dritten gir seg jo ikke så..

Noen med gode råd her?

Hadde samma problem i fjor så jeg bare tok bacup av viktige filer på en ekstern hardisk så innstalerte jeg vindows helt på nytt med formatering av hardisken først, anbefaler bare å ha 1 hardisk koblet til når du skal innstaler windows eller så kan det bli surr for windows og deg å skjønne hvor du skal ha windows, når du er ferdig bare kobler du til alle hardisker igjen.

Endret av Tåka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...