Gå til innhold

Får ikke lastet ned save filer fra ps4 spill på ps5


raym123

Anbefalte innlegg

Hei!

Nettopp satt opp en ny ps5, første som skjer er at jeg skal laste ned save filer på ps4 spillene mine, får da følgende feilkode: ce106733-0 står at det er feil på database og at jeg må starte ps5 på nytt. 
 

Ikke vært borti lignende på den digitale jeg hadde før. Forslag til hvordan jeg skal få ordnet dette? Ser ut som jeg kan laste ned save filene fra ps5 spillene…

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd rebuild/repair database? Hold power i 20-30 sec, start i safe mode og se om det hjelper.

Mulig det er server problemer, fikk feilmelding igår på et spill jeg lastet ned når jeg gikk inn for å slette gamle ps4 save i clouden så er kanskje ikke tilfeldig, lest det har vært server problemer fra konsoll til pc i det siste. 

Lenke til kommentar
vampyrica skrev (13 minutter siden):

Prøvd rebuild/repair database? Hold power i 20-30 sec, start i safe mode og se om det hjelper.

Mulig det er server problemer, fikk feilmelding igår på et spill jeg lastet ned når jeg gikk inn for å slette gamle ps4 save i clouden så er kanskje ikke tilfeldig, lest det har vært server problemer fra konsoll til pc i det siste. 

Takk for tips! Skal prøve å boote den i safe mode og se om rebuild database hjelper :)

Lenke til kommentar

Ja prøv igjen senere når det ikke fungerte, verste fall ville jeg tatt den initialize saken som gjør den som ny, men med server problemer som har vært i det siste samt jeg fikk feilmelding på spill jeg lastet ned når jeg gikk inn på ps4 save cloud høres det ut som det er server side for ikke ofte jeg opplever feil på PSN. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...