Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Gressklipper fra Biltema?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Fordelen med Biltema er at de har butikker over det hele som kan behandle reklamasjonen. De har vel også åpent kjøp?

Jeg hadde kjøpt bensinklipper og ikke elektrisk eller oppladbar. Om man liker skru litt selv er Klippo et fint merke hvor alt av mekanikk er lett tilgjengelig for reparasjon. En ting er sikkert, særlig når det gjelder fremdriftsystem, er at det må skrus på med tiden. Gjelder alle gressklippere.

Lenke til kommentar

Biltema har mye bra, men akkurat de billigste gressklipperne deres har jeg dårlige erfaringer med. Ramma og spesielt festene til hjulene er alt for dårlig. Etter kort tid stod hjulene skrått ut til siden som på en blodsenka rånertralle. 

Jeg vil brukt litt mer og kjøpt for eksempel denne: https://www.obsbygg.no/hage-og-utemiljo/hagemaskiner/gressklippere/2224710?v=ObsBygg-8008984813366&gclid=Cj0KCQjw9O6HBhCrARIsADx5qCTzniiZ6ytEoiTE4mZdSoMFO4u0lX9Fs03jOBsmDuMsIdqRd-qtIPMaAomoEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

 

Har den selv og er veldig fornøyd. Enkel og grei. Starter nesten alltid på første trekk.

Lenke til kommentar
22 hours ago, Dubious said:

Med liten hage så er det best med klipper på batteri, helst i en serie du allerede har andre verktøy, eller skal skaffe deg verktøy i.

Tilogmed kirkegårder begynner å kjøpe redskaper på batteri.

Fra før av har jeg blå Bosch. Vet du tilfeldigvis om noen plenklippere som bruker 18V batteriene deres?

Lenke til kommentar
RaymondK skrev (4 timer siden):

Fra før av har jeg blå Bosch. Vet du tilfeldigvis om noen plenklippere som bruker 18V batteriene deres?

Det jeg finner er at Bosch kun har gressklipper for grønn serie, og at blå batterier ikke fungerer på de..
Altså holder man seg langt unna Bosch for dette er brukerfiendtlig.

Er vel bare Ryobi som har "alt"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...