Gå til innhold

Leter du etter den rette elbilen for deg? Her er de populære modellene vi har testet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pål Hansen skrev (44 minutter siden):

Nyss kjøpt 2 nye biler en diesel og 1 bensin .står fI meg ikke i kø for å få laddet samt å jævles med lade kabel hjemme

Hjemmelading er jo helt fantastisk. Trenger aldri å tenke på å måtte kjøre rundt til grisete steder der man pumper en giftig suppe inn i bilen. Bilen er rett og slett alltid klar.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Pål Hansen skrev (50 minutter siden):

Nyss kjøpt 2 nye biler en diesel og 1 bensin .står fI meg ikke i kø for å få laddet samt å jævles med lade kabel hjemme

 

Om du synes det er mye styr med ladekabel hjemme, hvordan klarer du å fungere i det daglige? 

hekomo skrev (6 minutter siden):

kjøre rundt til grisete steder

Har enda tilgode og finne en skitten bensinstasjon. De fleste er faktisk veldig godt holdt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Heiti skrev (23 minutter siden):

Har enda tilgode og finne en skitten bensinstasjon. De fleste er faktisk veldig godt holdt. 

Du har aldri fått diesel på fingrene etter å ha fylt tanken? Da er du heldig..
(Selv om DU ikke søler kan forrige kunde ha gjort det, eller forrige der igjen. Ofte litt dieselrester på pumpegrepet)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
syljoa skrev (12 minutter siden):

Stusselig topp 10 liste, men slik var det jo også før elbilene kom.

Har ikke TU prøvekjørt Porsche Taycan Cross Turisimo?

Dette er da også en liste over de mest *solgte* bilene og siden folk flest ikke har ubegrenset med penger å bruke på bilkjøp så havner dyre tøysebiler automatisk lenger ned på lista. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, Pål Hansen said:

Nyss kjøpt 2 nye biler en diesel og 1 bensin .står fI meg ikke i kø for å få laddet samt å jævles med lade kabel hjemme

 

Men du orker å kjøre til en bensinstasjon å fylle drivstoff for oppi 20kr literen?

Kommer deg jo bare 3-4 mil for samme pris som en elbil kommer seg 50.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ble "lurt" av overskriften som sier noe som finne den rette elbilen for deg ;)

Cross Turisimo er jo en fin familiebil det. "Stasjonsvogn" med plass til hundebur, litt over 500 liter bagasjeplass totalt, mulighet for takstativ osv. Den mangler hengerfeste, men har mulighet for sykkelfeste. For min del viktigere med 40:20:40 baksete og mulighet for skiboks. Sånn sett er den mer egnet enn Tesla's modeller for min del :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
4 hours ago, Kahuna said:

Pån igjen skjønner jeg, ikke en tråd uten å levere noen usaklige sleivspark i retning Tesla..

Nei, men han er i det minste ikke helt bortreist som ett par andre. 🤪

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
11 hours ago, Pål Hansen said:

Nyss kjøpt 2 nye biler en diesel og 1 bensin .står fI meg ikke i kø for å få laddet samt å jævles med lade kabel hjemme

 

Oversatt:
"Dreit meg akkurat ut *igjen* på ett debattforum!" 😜

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...