Gå til innhold

Gaming sofa


Anbefalte innlegg

Jepp, merkelig ting å spørre om men noen som har en god sofa å anbefale, tenker mest på comfort over mye spill, sofaen jeg har sliter meg snart ut. 😂

Sett meg ut en men er relativt dyr så om noen har erfaring med noe bra sier jeg ja takk til tips. ☺️
Brukt endel timer på dette og står med kun 1 som skiller seg ut men prisen er litt stiv. (25k)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Likte sofaen jeg. Hadde nok blitt for stor for stua mi, 3 setern hadde nok funka. 
 

Men må jo ha sjeselong, strekke ut beina mellom øktene. Ved kjøp av sofa så er det jo en langtids investering  ihvertfall 5 år + og det er en veldig viktig del av leiligheten stuen så syntes ikke det alltid skal stå på pris. Ta den på delbetaling da hvis det er for mye med engang ;) 

Endret av Centy88
Lenke til kommentar
38 minutes ago, Centy88 said:

Likte sofaen jeg. Hadde nok blitt for stor for stua mi, 3 setern hadde nok funka. 
 

Men må jo ha sjeselong, strekke ut beina mellom øktene. Ved kjøp av sofa så er det jo en langtids investering  ihvertfall 5 år + og det er en veldig viktig del av leiligheten stuen så syntes ikke det alltid skal stå på pris. Ta den på delbetaling da hvis det er for mye med engang ;) 

Ja, ser nok ut som det blir veien å gå, bladd meg gjennom ulike sider men står litt fast ved denne. Har ikke stor stue selv, så vil ta plass, er litt frem og tilbake med 3 seteren og puffen, men puffen har jo den mest sinna størrelsen så lenker like greit sjeselong. 
Hadde sikkert vært fornøyd med kun 3 seter alene også, aldri sett eller prøvd sofaen foruten lest anmeldelser fra folk og virker bare så midt i blinken.

 

Takk for svar, håpet nesten noen skulle komme med et billigere tips på noe lignende men kanskje vanskelig, har sett gjennom en god del ulike sider og føler at det er et prishopp en må ta for en sånn comfort, så får vel bare hoppe i det med en betalingsutsettelse i 9 måneder på kortet så blir der ikke så ille månedlig. 
 

Nei er ikke alt som skal stå på pris, noen ting får man hva man betaler for med tanke på kvalitet. 
Da går jeg nok for denne, ta noe mål og sikre meg hvilken jeg velger. Takk igjen. 👍☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har akkurat kjøpt en sofa samt en sovesofa, og å kjøpe kun ved å se på nett vil jeg ikke anbefale. Det viktigste med en sofa er jo hvordan den er å sitte i. Ta en tur i nærmeste møbelbutikk (gjerne flere butikker om du har mulighet til det) og kjøp den som er mest komfortabel - og innenfor budsjett. 🙂

Lenke til kommentar
18 hours ago, djorgen said:

Har akkurat kjøpt en sofa samt en sovesofa, og å kjøpe kun ved å se på nett vil jeg ikke anbefale. Det viktigste med en sofa er jo hvordan den er å sitte i. Ta en tur i nærmeste møbelbutikk (gjerne flere butikker om du har mulighet til det) og kjøp den som er mest komfortabel - og innenfor budsjett. 🙂

Eeek! Har bestilt en 3 seter og puff, men er forsåvidt enig at det burde testes men er få sofaer med så gode anmeldelser så føler meg trygg på at den passer mitt bruk.

Har brukt masse tid på ulike sider og fant det vanskelig å finne noe lignende (foruten en annen sofa på samme sted). 
 

Har selv en sovesofa men blir ikke brukt til det og mister comfort så gikk for ren sofa og behagelig men det lønner seg å prøve. ☺️
 

Kom på 18 000 med puffen som gir samme størrelse som sjelongen omtrent men litt lettere å håndtere i mindre leilighet.

Fikk også tilbud om gratis retur innen 30 dager hvis jeg ikke var fornøyd så ikke et tap sånn sett om den ikke skulle passe men tror den er perfekt for mitt bruk, men får nå se.

Kommer denne uken tror jeg så kan gi tilbakemelding senere. ☺️

Er den ikke hva jeg tror den er så blir det å følge ditt råd. ☺️ Desverre ikke noen steder i nærheten for å teste Hugna møbler her ellers ville jeg gjort det.

Takk for tilbakemelding ☺️
 

Edit: 17 000 ble prisen ikke 18. så har de egentlig 20% av varens verdi i retur men hun jeg snakket med var sikker på at jeg ville beholde denne eller en annen som ble anbefalt at hun ga tilbud om gratis retur om jeg ikke likte den noe hun var sikker på ikke ville bli tilfelle med de 2 så følte meg litt tryggere på kjøp. God kundeservice. 
 

Men må sittes i selvfølgelig ☺️

Endret av vampyrica
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
2 hours ago, plankeby said:

Sofa oppdatering fra trådstarter savnes 😁

Ahh beklager den hadde gått i glemmeboka. ☺️
 

Sofaen er meget behagelig, gikk for 3 seter pluss en puff så man kan bruke den som sjeselong eller slappe av med puffen foran (puff er 122 lang så ganske stor). 
 

Noe negativt måtte nok blitt at den er lav (er selv 193), husker jeg rett 36 cm høy fra gulvet så kaller det en dverge sofa, men er nok ment mer for å ligge i ellers ville jeg sagt puff er must med 3 seter hvis en ikke hadde gått for sjeselong. Ellers utrolig myk, så en synker litt, men synes det bare er behagelig nå, var skeptisk første ukene, spesielt første uken uten puff da det ble veldig lavt. 
 

Prisen ble vel rundt 17 000,- med puff og standard 15% rabatt de har og ser ikke for meg jeg kunne fått noe særlig bedre med tanke på pris, ville kanskje blitt Chicago modellen de har grunnet høyere rygg støtte men tipp topp kvalitet for prisen. 

Gir den en god 9/10, uten puff hadde jeg levert tilbake, så puff eller sjeselong er den utmerket. 

Nå er det en sofa man enten ligger i eller kan sitte 3 stk med en stor puff alle kan ha bena på (som veide opp kjøpet kontra sjeselong at man kunne bruke den på 2 måter og nesten samme størrelse samt billigere).

Så kan sterkt anbefale hugna og kvaliteten de har til pris uten tvil, samt kjempeservice på support og svar på alt mulig rart jeg spurte om. ☺️
 

Skulle jeg kjøpt møbler i fremtiden så har jeg funnet en butikk med god kvalitet mtp pris så de har fått en fremtidig kunde her om ikke annet om planen ikke var å flytte til Brasil slutten av neste år. ☺️
Men håper nå med senere tid jeg vender tilbake hit igjen uansett men det er andre problemer som må løses senere, sofaproblemet ble løst for nå. ☺️
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...