Jump to content
Garrian

Kjøpe iPhone 12pro nå, eller etter 13 er lansert?

Recommended Posts

Hei

Har tenkt å "konvertere" til iPhone, og tenker da at jeg skal gå for iPhone 12 pro. Men så er spørsmålet om jeg bare skal handle meg en nå, eller om jeg skal vente til 13 er lansert? Tenker da på om 12'en blir mye billigere når 13 er lansert? 

Evt om jeg skal kjøpe 13 når den kommer, men den blir vel vanvittig dyr..

Hva tenker dere? Takker for tips :)

Nypris endres ikke vesentlig på 12pro, men det kommer et lass på finn like etter lansering. Jeg har hvert år ventet litt og kjøpt iPhone på 20%DnB supertilbud hos power og så solgt den like før lansering av ny. Da kan man i praksis ha gratis ny iPhone :)

Ryktes det ikke om at neste vil få Always On Display? Dette synes jeg er gull verdt og ville ventet av den grunn.

Christoffero89 skrev (4 timer siden):

Hadde ventet.  IPhone 13 får nok en 120hz skjerm så vil bli mye bedre å bruke da

Det er overhode ikke verdt å vente på den gimmick greia der. Første jeg skrudde av på s21ultra for å få brukende batteri. De aller fleste sitter å jobber på 60Hz pc skjermer dagene likevel så hvorfor behovet skulle være så stort på en liten mobilskjerm kan jeg ikke forstå. Konstruert problem :p

minim skrev (37 minutter siden):

Det er overhode ikke verdt å vente på den gimmick greia der. Første jeg skrudde av på s21ultra for å få brukende batteri. De aller fleste sitter å jobber på 60Hz pc skjermer dagene likevel så hvorfor behovet skulle være så stort på en liten mobilskjerm kan jeg ikke forstå. Konstruert problem :p

Jeg ser klar forskjell på 60hz mot 120 hz.   Du høres ut som en fanboy som benekter det bare fordi du liker iPhone. 

Er vesentlig bedre for øynene mine med den på

• Like 1

Christoffero89 skrev (6 timer siden):

Jeg ser klar forskjell på 60hz mot 120 hz.   Du høres ut som en fanboy som benekter det bare fordi du liker iPhone. 

Er vesentlig bedre for øynene mine med den på

Jeg har S21 ultra.. Ser forskjell gjør man, men det er absolutt ikke noe behov for å ha det på. 1min etter jeg tok det av var alt glemt. Spesielt når man ikke engang med 60Hz har nok batteri for en god dag.