Gå til innhold

Rask anmeldelse av det som må være verdens beste pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MKap skrev (3 minutter siden):

Høyrest ut som ei "hyggeleg" sjappe.

Når du bruker ironi på nett er det ein fordel at det framgår utan at ein må følja ein link til ein YT-video i feil høgdeformat for å skjøna kva som du eigentleg vil fram til.

La til et lite anførselstegn der så det blir litt tydeligere.

Lenke til kommentar
MKap skrev (På 19.7.2021 den 0.04):

Høyrest ut som ei "hyggeleg" sjappe.

Når du bruker ironi på nett er det ein fordel at det framgår utan at ein må følja ein link til ein YT-video i feil høgdeformat for å skjøna kva som du eigentleg vil fram til.

Jupp kan være lurt å gjøre det tydelig, jeg forundrer meg ofte over folk som ikke får med seg ironien i tekster, uansett hvor tydelig det er, det er altid noen som ikke forstår det. Så om man vil ungå 100% av uggne kommertarer så bør du skru av pc'n og dra ut strømmen 😂

Lenke til kommentar
GrinderX9 skrev (27 minutter siden):

Men... jeg ble nyskjerrig, så jeg besøkte hjemmesiden dems. Prøver å trykke inn på menyer, som telefon eller pc og yay, kommer opp pop up reklamer for Uni bet og no sex spill til mobilen. Her tror jeg alle bør styre LANGT unna. Lukter svindel og lureri lang vei

Det lønar seg visst å ikkje bruka adblocker på nett 😄

GrinderX9 skrev (35 minutter siden):

Jupp kan være lurt å gjøre det tydelig, jeg forundrer meg ofte over folk som ikke får med seg ironien i tekster, uansett hvor tydelig det er, det er altid noen som ikke forstår det. Så om man vil ungå 100% av uggne kommertarer så bør du skru av pc'n og dra ut strømmen 😂

Med tanke på kor mykje rart folk postar på nett, er det ofte ikkje lett å skilla mellom trolling, ironi og seriøse ytringar. Det er mange brukarar her inne som har registrert seg for å posta 1 innlegg der dei skryt uhemma av ei eller anna sketchy bruktbilsjappe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...