Gå til innhold

Interesse for et Antec P180?


Anbefalte innlegg

Jeg bygde for mange år siden en maskin til svigers, den gang phenom  x4 955 var the shit, så det er en stund siden. Dette ble bygget i et antec P180 i fargen gun-metal. Det har stått på samme stedet hele tiden og ser pent ut. Er dette noe som er attraktivt for noen idag og har en verdi?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde Antec P180 rundt 2009, og selv om det var et meget pent kabinett den gangen, så ville jeg ikke kjøpt det kabinettet i dag, med mindre jeg fikk det latterlig billig.

- Liten plass bak hovedkort for tilførsel av kabler

- Utdaterte viftestørrelser med 80mm bak og 120mm i topp (?), burde vært 120mm bak og 140mm x2 i topp

- Rommet til strømforsyning er litt vel lukket, så mye varme blir stengt inne

- Få plasser for 2.5" SSD, godt med 3.5" plasser

- Uten USB 3.0 muligheter

- Liten plass bak front dør, ikke plass til viftestyring med knapper, og dårlig luft tilførsel

Endret av iBrick
Lenke til kommentar

For info kan jeg fortelle at jeg fikk solgt dette ganske enkelt. Men selvsagt er det gammelt når det kommer til en del løsninger. Det ble solgt til en som skulle bygge retro-PC med komponenter fra 2006. Ble faktisk kvitt all den andre innmaten i denne gamle PCen også. Tydeligvis en del som både oppgraderer gamle maskiner, og også bygger en del retro. Passer meg fint, for jeg liker IKKE å kaste fullt fungerende ting bare fordi jeg ikke har bruk for det lenger:)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...