Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mitsubi outlander


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skriv gjerne hva du fant ut her!

Har en Mitsubishi Outlander selv med lignende problem. Fremgangen på bilen dør nesten helt ut av og til og det er ofte i motbakker og ved langkjøring. Om man stopper og starter bilen igjen så fungerer den som normalt igjen til det evt. skjer igjen. Har hatt den på to forskjellige verksteder der de ikke nøyaktig fant ut hva som var galt, men byttet noen filtre. Det gjorde lite med problemet.

Har funnet ut at batteriet er ganske så dårlig også, skal bytte det. Kan det ha noe med saken å gjøre?

Er ikke veldig bilkyndig selv, bare for å nevne det.

Lenke til kommentar

Takk, skal kjøre diagnose imorgen, håper å finne feilen😊

Reiser hjem fra ferie i dag,( hvis vi kommer hjem da😉). Har tatt kontakt med en som vil kjøre diagnose,  skal selvfølgelig gi et pip hvis feil blir funnet! Tror selger av bilen skal bli kontaktet også, kjøpte den for 1 mnd siden. Privat.  Litt skuffet over dette, kjempefin bil!

Lenke til kommentar

En annen ting: bilbelte til corolla, midtbelte bak, må skiftes. Holdt på en hel dag i telf for å finne noen som selger brukte belter . Fikk endelig hjelp, Skruvat, som fant et nr på akkurat det belte. Og da kom jeg frem til et firma som hadde akkurat det. I Sverige.  Verksted skulle ha 3700 for ett, betalt 1300 for det jeg fant.  Så er ganske fornøyd med det😊 montere det gjør jeg selv, 4 skruer og 2 muttere.  Lærer stadig noe nytt👍👍👍

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...