Gå til innhold

Dyrets navn og merke.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg tror bestemt at koronasertifikatet er forløperen til Dyrets merke, 666, som er preget inn i menneskets panne eller høyre håndledd i en chip som inneholder  tvinningen av hvert enkelt menneskes DNA og som i tillegg inneholder all den informasjon som finnes om hvert enkelt menneske. Slikt sett blir kontrollen over hvert enkelt menneske total. Dem som nekter å ta Dyrets merke vil bli utstøtt fra  samfunnet eller drept.

Jeg spår at vi ikke er langt unna den sjokkerende nyheten om de første lynsjingene av mennesker som nekter å la seg vaksinere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
[email protected] skrev (1 time siden):

Jeg tror bestemt at koronasertifikatet er forløperen til Dyrets merke, 666, som er preget inn i menneskets panne eller høyre håndledd i en chip som inneholder  tvinningen av hvert enkelt menneskes DNA og som i tillegg inneholder all den informasjon som finnes om hvert enkelt menneske. Slikt sett blir kontrollen over hvert enkelt menneske total. Dem som nekter å ta Dyrets merke vil bli utstøtt fra  samfunnet eller drept.

Jeg spår at vi ikke er langt unna den sjokkerende nyheten om de første lynsjingene av mennesker som nekter å la seg vaksinere.

Så langt er vel det nærmeste vi har kommet lynsjing her, at vaksinemotstandere har angrepet journalister og ansatte hos FHI:

https://www.aftenposten.no/verden/i/wORbro/journalisten-skrev-positivt-om-vaksiner-her-blir-huset-hans-angrepet

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/kRQG0L/fhi-har-faatt-drapstrusler-og-advarsel-om-vaksine-angrep

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
[email protected] skrev (På 20.9.2021 den 10.35):

Jeg spår at vi ikke er langt unna den sjokkerende nyheten om de første lynsjingene av mennesker som nekter å la seg vaksinere.

Det finnes filmer (dog ikke fra "seriøse" nyhetsmedia), som viser noen som får vaksinatører inn i sin leilighet og heller velger å hoppe ut av vinduet. Som betyr at de dør for øynene på helsepersonellet. Blod renner ut på gata, og helsepersonellet står etter hvert sjokkerte(?) ved siden av. 

Drap på troende er ikke i seg selv et bevis på at det er Dyrets merke, da slike drap dessverre har foregått siden historiens begynnelse. Men det kan som du sier være en forløper til Dyrets merke. Det er en ganske generell påstand. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...