Gå til innhold

Nå kan verstingversjonen av Ford Mustang Mach-e bestilles


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den mest naturlige konkurrenten er vel i-Pace? 0-100 på 4,6 (fra STILLESTÅENDE, som er det eneste interessante) , rekkevidde ca 48 mil, samt sportslige egenskaper (som Tesla totalt mangler. Ja, jeg har ca 100.000km i en Tesla "Performance"). Kia og GTX vet jeg lite om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, molna said:

Den mest naturlige konkurrenten er vel i-Pace? 0-100 på 4,6 (fra STILLESTÅENDE, som er det eneste interessante) , rekkevidde ca 48 mil, samt sportslige egenskaper (som Tesla totalt mangler. Ja, jeg har ca 100.000km i en Tesla "Performance"). Kia og GTX vet jeg lite om.

Så en I-pace er mere sportslig en Model 3 performance?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Complexity skrev (10 minutter siden):

Ironisk at du nevner det her, når Mach-e er kjent for å ha helt flate seter. De flate setene har faktisk vært en dealbreaker for noen kjøpere.

 

Det var vel i-pace han påstod var sportsligere. Har aldri sittet i en slik, men en av naboene har en slik. Får spørre han

Lenke til kommentar
Complexity skrev (20 timer siden):

Ironisk at du nevner det her, når Mach-e er kjent for å ha helt flate seter. De flate setene har faktisk vært en dealbreaker for noen kjøpere.

 

Kjører nå en Mach-e i 2000+km og skjønner ikke hva det klages på med setene. Det er helt nydelige på både kort og lang tur. Sidestøtten er bra og har ikke vært noe savn med mere så langt, men ikke racing seter. 

Ingen av de som har vært passasjer har heller ytret seg negativt. Tvert imot. Positive tilbakemeldinger på setene både fremme og bak.

At setene i Mach-e ikke er gode ser ut til å være en kommentar fra europeiske biljournalister som er feinschmeckere på sportslig kjøring.

Lenke til kommentar
molna skrev (På 9.7.2021 den 18.34):

Den mest naturlige konkurrenten er vel i-Pace? 0-100 på 4,6 (fra STILLESTÅENDE, som er det eneste interessante) , rekkevidde ca 48 mil, samt sportslige egenskaper (som Tesla totalt mangler. Ja, jeg har ca 100.000km i en Tesla "Performance"). Kia og GTX vet jeg lite om.

Da går jeg ut fra at det er Model S du har, og som nevnt av andre, det er en Buss. Jeg har kjørt en del P85D og P90D, og de kan overhodet ikke sammenlignes med Model 3 Performance.

Endret av FiveInline
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...