Gå til innhold

I Sifu kjemper du mot både kung fu-mestere og alderdom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter og ha sett gameplay videoen så synes jeg dette ser mer ut som en gimmick for at spillet skal virke mer attraktivt siden de prøver noe "nytt".

Er fint at du tar med deg kunnskap og evner når man dør og blir eldre, men slikt er det også i andre spill. Som regel i spill så plukker jeg med meg ting fram til jeg eventuelt dør. Etter jeg har dødd så har jeg fortsatt de tingene jeg plukket med meg.

Lenke til kommentar
14 hours ago, Galest said:

Etter og ha sett gameplay videoen så synes jeg dette ser mer ut som en gimmick for at spillet skal virke mer attraktivt siden de prøver noe "nytt".

Er fint at du tar med deg kunnskap og evner når man dør og blir eldre, men slikt er det også i andre spill. Som regel i spill så plukker jeg med meg ting fram til jeg eventuelt dør. Etter jeg har dødd så har jeg fortsatt de tingene jeg plukket med meg.

Jeg mener vel mer eksakt mekanikken rundt det at du beholder evner frem til du dør for godt og må starte som ung igjen, det minner mer om roguelike sjangeren som jeg er glad i. Fremdeles for lite info til at man kan vite hva slags type spill det blir men etter Returnal kan jeg se for meg at flere studioer satser på større roguelike spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...