Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

NAV slettet egne lovbrudd i dialog


anon_83104

Anbefalte innlegg

Da har jeg selv vært vitne til at NAV i sin helhet er kriminelle. 
 

En saksbehandler behandlet meg nokså stygt. Da jeg påpekte lovbruddene til en av mine nye saksbehandlere, så ble de med ulovlig innhold slettet. 
 

Det er da snakk om nokså stygge former for kveruleringer da jeg nærmere kollapset av helsetilstanden min. Dette ble påpekt til henne, men jeg fikk usaklige kommentarer tilbake. 
 

Dette slettet de. 
 

Er det mulig å kreve dokumentasjoner om hvem som har gått inn, til hvilke tider? 
 

Finnes det kopi av dialogen med saksbehandler?

 

Jeg trodde de var beskyttet mot sletting… 

Endret av anon_83104
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
9 hours ago, anon_83104 said:

Ok. Da får jeg levere klage til fylkesmannen.

Du må klage til nav først. Fylkesmannen tar ikke imot klager før andre klage muligheter er brukt opp.. been there, done that..

 

Edit: Info fra meg gjaldt feil saksbehandling. Når det kommer til dårlig behandling så kan det hende saksgangen er forskjellig.

Endret av Axefjord
Lenke til kommentar
anon_83104 skrev (På 8.7.2021 den 0.03):

Da har jeg selv vært vitne til at NAV i sin helhet er kriminelle. 
 

En saksbehandler behandlet meg nokså stygt. Da jeg påpekte lovbruddene til en av mine nye saksbehandlere, så ble de med ulovlig innhold slettet. 
 

Det er da snakk om nokså stygge former for kveruleringer da jeg nærmere kollapset av helsetilstanden min. Dette ble påpekt til henne, men jeg fikk usaklige kommentarer tilbake. 
 

Dette slettet de. 
 

Er det mulig å kreve dokumentasjoner om hvem som har gått inn, til hvilke tider? 
 

Finnes det kopi av dialogen med saksbehandler?

 

Jeg trodde de var beskyttet mot sletting… 

Var det muntlig eller skriftlig kommunikasjon? Jeg er ganske sikker på det er umulig for en saksbehandler å slette meldinger hvis det er sendt gjennom NAV sine systemer. Hvis det er skriftlig kommunikasjon, hvilken kanal brukte du ("skriv til oss", chatten eller dialogen i aktivitetsplanen?).

Lenke til kommentar
Axefjord skrev (1 time siden):

Du må klage til nav først. Fylkesmannen tar ikke imot klager før andre klage muligheter er brukt opp.. been there, done that..

 

Edit: Info fra meg gjaldt feil saksbehandling. Når det kommer til dårlig behandling så kan det hende saksgangen er forskjellig.

Jeg påpekte dette først til NAV. Det var da de begynte å slette enkelte bevis. 

Den dårlige behandlingen av meg inkluderer også andre lovbrudd, som benektelser av rettigheter o.l. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...