Jump to content
Vannlinjen

Ny fluesnelle til fersk- og saltvatn #4/6

Recommended Posts

Eg har ikkje lyst til å nytta so mykje meir enn 1500kr på detta. Eg har i hovudsak sett på desse to:

1.  Scierra Traxion 3 LW Fly Reel #4/6 Titanium finish - Skitt Fiske

2. Orvis Clearwater Large Arbor II 2019-modell - #4/6 - Skitt Fiske

Ser at Scierraen har vatntett bremsesystem - det må vel vera ein fordel i saltvann? Evt. kva snelle av desse to burde eg gå for eller burde eg sjå på noko anna? 

sent svar. av de to gå for Orvis. Hadde en Scierra fluesnelle for noen år siden, holdt i nøyaktig en uke, var så ræva at jeg ikke gadd å reklamere for å få en ny. 

selv bruker jeg sneller fra lamson waterworks de har en billig snell som antakelig går begge de 2 som du har linka tl en høy gang..

Lamson Liquid Reel-7+ Smoke - Skitt Fiske

Hellinga skrev (14 timer siden):

sent svar. av de to gå for Orvis. Hadde en Scierra fluesnelle for noen år siden, holdt i nøyaktig en uke, var så ræva at jeg ikke gadd å reklamere for å få en ny. 

selv bruker jeg sneller fra lamson waterworks de har en billig snell som antakelig går begge de 2 som du har linka tl en høy gang..

Lamson Liquid Reel-7+ Smoke - Skitt Fiske

Tusen takk for svar:) Veldig vanskeleg å finna info om flugefiske på nett - so fyrstehandserfaring set eg god pris på! Då trur eg at eg skal satsa på Lamson som du lenka til.

Edited by Vannlinjen