Gå til innhold

Pixojet en Norsk butikk?


Anbefalte innlegg

Hei jeg søkte etter blekkpatroner og fandt da nettbutikken pixojet.com. Så tenkte det var en norsk nettbutikk da det står Pixojet Norge inne på siden.

Jeg bestiller blekk og betaler i NOK og får odrebekraftele som det også står Pixojet Norge i, og tenker ikke mer på det, og etter en uke får jeg en sms fra posten at de skal tollbehandle det. Ser nå at jeg ikke har betalt mva på det.

Skriver da en mail til butikken og får da til svar. Dette er en dansk webshop, alle vare sendes fra Danmark.
Det hænder at vare sendt til et land uden for EU bliver stoppet i tollen.
Dette beklager vi mange gange, det er dog uden for vores indflydelse.
Ha' en god dag :)

Ja jeg vet det jeg burde ha sjekket det mer før jeg bestilte der fra. 

Bare en liten avarsel til andre som vil kjøpe der fra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har nok sitt på det tørre, selv om det sikkert kunne vært kommunisert bedre.


1. Priser
Alle priser er uden. 25 % moms.

Et tips er uansett å handle uoriginalt blekk på ebay fra Tyskland eller Storbritannia og Nord-Irland, det blir mye rimeligere.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Bestillte også blekkpatroner fra pixojet til min Epson skriver.Jeg må ha vært heldig,for de slapp unna tollbehandling og ekstra kostnader.Et søk på 1881 viser ingen treff på Pixojet norge så obs obs.Danskene føler at de sitter trygt i Danmark og aviser videre reklamasjoner.Blekkpatronene de sendte er totalt ubrukelige og skriveren kommer bare opp med meldingen "kan ikke gjennkjenne patronene"Ved en nøyere inspeksjon av Pixojets patroner mot Epsons er det tydelig forskjell på kontaktmønsteret i forkant av patronene slik at Pixojets aldri vil passe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...