Gå til innhold

Er pedofile sadister, eller er det uvanlig mange sadister som er pedofile?


Gjest 4b737...9f2

Anbefalte innlegg

Gjest 4b737...9f2

Litt usikker på hvor jeg skal legge denne, så flytt den gjerne dit den hører hjemme.

--------------------

Med tanke på hvor grusomt overgrep er, og da snakker vi ikke om dem som doper ned barna før de gjør overgrep - men disse som voldtar til tross for tårer, skrik og helt tydelig at barna er i smerter - disse som produserer overgrepsmateriale med barn som er bundet fast og hele det j*velig spekteret som finnes, hva er det som driver disse folkene? (ja, penger, men det må da også være noe mer - sadisme/vold som driver dem for "orke" å utføre slikt på barn?)

Er de sadister som kunne gjort det samme med voksne kvinner/menn, men like greit gjør det på barn fordi det er "enklere"/barn er lettere å få tak i, eller er det noe eget med pedofile og sadisme? 


Mange pedofile ser også kun på overgrepsmateriale, men gjør ikke overgrep selv og i deres hode er da "greit" (fra ulike dokuer om pedofile osv), men det de ser på er jo i grunn tortur av verste slag, hvordan kan de fortelle seg selv at de ikke "skader" noen da, de tenner jo tydelig på denne torturen i tillegg til voldtektene, de ser jo at barna enten er apatiske eller i smerter - er disse også sadistiske av natur?

Anonymous poster hash: 4b737...9f2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke det at jeg skal forsvare disse menneskene, men jeg synes ikke moralsk hysteri løser noe særlig. Det må da være mulig å finnne et slags system hvor de blir kontrollert, men likevel ikke lynsjet fra nærmeste lyktestolpe. Noen ganger lurer jeg på om de blir brukt politisk for å tvinge fram en slags amerikansk justispolitikk. Finnes det noe land som har funnet en grei løsning på disse problemene? (Jeg vet ikke, min interesse for dette strekker seg ikke så langt.) 

Lenke til kommentar
Gjest 4b737...9f2 skrev (18 timer siden):

Litt usikker på hvor jeg skal legge denne, så flytt den gjerne dit den hører hjemme.

--------------------

Med tanke på hvor grusomt overgrep er, og da snakker vi ikke om dem som doper ned barna før de gjør overgrep - men disse som voldtar til tross for tårer, skrik og helt tydelig at barna er i smerter - disse som produserer overgrepsmateriale med barn som er bundet fast og hele det j*velig spekteret som finnes, hva er det som driver disse folkene? (ja, penger, men det må da også være noe mer - sadisme/vold som driver dem for "orke" å utføre slikt på barn?)

Er de sadister som kunne gjort det samme med voksne kvinner/menn, men like greit gjør det på barn fordi det er "enklere"/barn er lettere å få tak i, eller er det noe eget med pedofile og sadisme? 


Mange pedofile ser også kun på overgrepsmateriale, men gjør ikke overgrep selv og i deres hode er da "greit" (fra ulike dokuer om pedofile osv), men det de ser på er jo i grunn tortur av verste slag, hvordan kan de fortelle seg selv at de ikke "skader" noen da, de tenner jo tydelig på denne torturen i tillegg til voldtektene, de ser jo at barna enten er apatiske eller i smerter - er disse også sadistiske av natur?

Anonymous poster hash: 4b737...9f2

Du må være mer presis i begrepsbruken din hvis du skal legge opp til en såpass omfattende debatt.

Pedofili er ikke en handling, men en egenskap. Pedofili betyr at man primært er (seksuelt) tiltrukket av prepubertale barn.

Man trenger ikke være pedofil for å begå seksuelle overgrep mot barn, og man trenger ikke begå seksuelle overgrep mot barn for å være pedofil.

Mennesker som er villige til å utsette andre mennesker for slikt vil nok være å anse som "sadister". Det er åpenbart noe galt med dem, enten de retter sin sadisme mot barn eller andre voksne.

Pedofile er altså ikke sadister, generelt sett. Akkurat som heterofile ikke er det. Men noen er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...