Gå til innhold

Todd Howard har prøvd å lage Indiana Jones-spill i over ti år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-----

- Jeg må innrømme det at jeg sitter med motsigende følelser...

På en side så er jeg glad at der kommer et nytt "Indiana Jones"-spill.

På den annen side så synes jeg at det er litt urettferdig at Todd fikk lov når Ron har prøvd å få muligheten til å avslutte "Monkey Island"-sagaen på rett og konklusiv måte.

Men han har fått nei, om og om igjen.

Han har til og med prøvd å tilegne seg rettighetene til serien, men også det har blitt blankt avslått.

Noe som virker veldig rart på meg, med tanke på at Disney ikke hverken har planer eller selv intensjoner å komme med noe nytt i den gården.

Dem vil vel ikke at "Monkey Island" skal konkurere med deres "Pirates of the Caribbean" som var allerede nokså populær når dem kjøpte opp "Lucas Arts".

Alikevel rart i mine øyne at Todd nå får muligheten til å komme med noe "Indiana Jones"-greier, med tanke på hvor lenge Ron har prøvd på noe lignende også i over ett 10år.

-----

Lenke til kommentar
BizzyX78 skrev (1 time siden):

-----

- Jeg må innrømme det at jeg sitter med motsigende følelser...

På en side så er jeg glad at der kommer et nytt "Indiana Jones"-spill.

På den annen side så synes jeg at det er litt urettferdig at Todd fikk lov når Ron har prøvd å få muligheten til å avslutte "Monkey Island"-sagaen på rett og konklusiv måte.

Men han har fått nei, om og om igjen.

Han har til og med prøvd å tilegne seg rettighetene til serien, men også det har blitt blankt avslått.

Noe som virker veldig rart på meg, med tanke på at Disney ikke hverken har planer eller selv intensjoner å komme med noe nytt i den gården.

Dem vil vel ikke at "Monkey Island" skal konkurere med deres "Pirates of the Caribbean" som var allerede nokså populær når dem kjøpte opp "Lucas Arts".

Alikevel rart i mine øyne at Todd nå får muligheten til å komme med noe "Indiana Jones"-greier, med tanke på hvor lenge Ron har prøvd på noe lignende også i over ett 10år.

-----

Har liten tro på at Gilbert har det i seg til å "avslutte" monkey island serien lenger. (Forøvrig er Curse det beste spilllet). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

-----
@Alpred93
-----
- Jeg sier bare det jeg har lest og hørt Ron si i interviewer...
Det var forøvrig ikke bare "Monkey Island" han prøvde å få rettighetene til, flere andre av spillene som han var involvertig i var på listen over rettigheter han prøvde å få tak i uten særlig hell.
Dog, det å kunne gi fans av "Monkey Island" en skikkelig avsluttning sto meget høyt på listen hans.
Men han fikk som sagt hverken lov til å lage den avsluttningen på vegne av Disney, ei heller fikk han lov til å kjøpe rettighetene.
Mens Todd som så langt meg bevisst ikke har noen direkte tilknyttning, han får nå lov til å lage et "Indiana Jones"-spill.
Av både Lucas og Disney...
Det virker rart, i hvert fall i mitt hode.
-----

Endret av BizzyX78
Lenke til kommentar
BizzyX78 skrev (7 timer siden):

-----
@Alpred93
-----
- Jeg sier bare det jeg har lest og hørt Ron si i interviewer...
Det var forøvrig ikke bare "Monkey Island" han prøvde å få rettighetene til, flere andre av spillene som han var involvertig i var på listen over rettigheter han prøvde å få tak i uten særlig hell.
Dog, det å kunne gi fans av "Monkey Island" en skikkelig avsluttning sto meget høyt på listen hans.
Men han fikk som sagt hverken lov til å lage den avsluttningen på vegne av Disney, ei heller fikk han lov til å kjøpe rettighetene.
Mens Todd som så langt meg bevisst ikke har noen direkte tilknyttning, han får nå lov til å lage et "Indiana Jones"-spill.
Av både Lucas og Disney...
Det virker rart, i hvert fall i mitt hode.
-----

Monkey island og indiana jones har ingen ting annet til felles en at det er eid av disney. Ser ikke sammenhengen. Og det er ikke uventet at Todd Howard har mer tyngde i spillbransjen enn Ron Gilbert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...