Gå til innhold

Bytt til Bulder Bank - få 500 kr,-


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Vært Bulder-kunde ett års tid nå, og er veldig fornøyd!

De har renter fra 1,29 % og setter ned renten automatisk når verdien av boligen din stiger. Det er lett å flytte over lånet, det meste skjer automatisk.

Det beste er at de lytter til kundene, og ønsker å implementere nye ting i appen fortløpende.

Bruk gjerne min bonuslenke (https://www.bulderbank.no/referral/jonkos-70) – så får vi begge 500,-

(merk at man betaler et tinglysningsgebyr på 525,- for å flytte lånet, men det sparer man jo inn igjen med lenken over – og man får en mye smartere bank)

Endret av nle
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei! Har du hørt om Bulder Bank? Jeg er en fornøyd Bulder-kunde. Det er det flere som er. Bulder er rangert som den best omtalte boliglånsbanken på bytt.no. Du kan også flytte lånet ditt enkelt til Bulder og spare mye på det. Gjør du det i kampanjeperioden Bulder kjører nå vil både du og jeg få utbetalt 500 kr hver.

Lenke til kommentar
Schweigaard skrev (2 timer siden):

Hvorfor er de så dårlige?

Bulder er en del av Sparebanken Vest. Jeg mistenker sterkt at Bulder bare fungerer som et mellomledd til Sparebanken Vest sitt system. Dvs, at når du betaler en regning med Bulder, så sendes informasjonen videre til "din nettbank" i Sparebanken Vest, der Bulder bare fungerer som et skall/mellomledd. Dette fungerer dårlig i praksis. Det tar lang tid å finne kontonumre, overføre - og appen "henger" stadig. Brukervennligheten er også dårlig. De svarer ikke på epost, og generelt er supportlinja ikke spesielt bra. De har ingen nettside, kun app - som i tillegg gir mye mindre informasjon; slik som detaljerte opplysninger om overføringer/transaksjoner, historikk og lignende. Generelt sett virker det som om "Bulder" bare har en "kul app" - for kidza.... som ikke bryr seg så mye om "mindre viktige" (i gåseøyne) referanser osv..... Ja - jeg kan fortsette om du vil. 

Bulder er en dårlig kopi av Revolute, N26, Curve og lignende. Men dessverre har de langt å gå..... 

Når du logger inn med BankID og skal bekrefte overføringer på Bulder, står det til og med Sparebank Vest i venstre hjørne. Hehe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...