Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor kan jeg treffe noen i Trondheim?


Gjest a7e91...8df

Anbefalte innlegg

Gjest a7e91...8df

Hei.
Jeg er en mann på 26 (straks 27) som er drittlei av å være singel, og har bestemt meg for at jeg i ferien skal prøve å finne en jente jeg kan bli kjent med, og forhåpentligvis bli sammen med. Jeg bor litt utenfor Trondheim, og tenker å prøve å finne noen i nærheten. Jeg er lei av Tinder og andre datingsider/apper, og har mest lyst til å prøve å finne noen "in real life". Men jeg vet ikke helt hvor jeg kan dra for å treffe noen. Jeg er ikke så ivrig på å dra ut på byen lengre. Jeg liker bedre å finne på ting utenom alkohol og festing i helgene. Dessuten er nok det å finne ei dame på byen mest for one-night-stands uansett, så det hadde vært bedre å funnet noen i andre settinger.

Jeg håper noen av dere her inne har gode forslag, og kan hjelpe meg å endre min nåværende sivilstatus :)

Anonymous poster hash: a7e91...8df

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være en fordel å ikke fokusere på å skaffe en kjæreste..  Men heller skaffe noen å henge sammens med å ha det gøy, så ta det derifra.. Ett tips er å kanskje verve seg for frivilige aktiviteter som Røde Kors eller noe lignende, øker muligheten å treffe nye personer å bekjentskap i en edru setting, samt man får mye kurs og lærer mye nytt :)

Personlig datet jeg dama i over 7månder før vi offentlig ble kjærester.. så sånt kan ta en god tid, ikke en noe man kan forvente å få gjort på en sommer..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 1fe66...29d

Du kan jo melde deg på en fritidsaktivitet du liker og treffe folk gjennom den, f.eks. turistforeningen, trening, kurs av noe slag. 

Dersom du er villig til å ta initiativ i hverdagen kan jeg anbefale kafeer, museum, bibliotek osv. Det kommer selvsagt an på hva slags damer du er interessert i. Det er i allefall mange damer i Trondheim som sitter alene på kafe, jeg gjorde det selv da jeg var på din alder men ingen har noensinne snakket til meg. Litt synd syns jeg. 

Hva slags dame er du interessert i? Oppsøk deretter miljøer der du kan tenkes å treffe på slike? Tinder er ikke så bra, men det kan være greit å ha det litt på siden også. 

Anonymous poster hash: 1fe66...29d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...