Gå til innhold

2 skjermer med 2560 x 1440


Garrian

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en Lenovo t480 med lenovo docking. Docken har 2x displayport og 1x hdmi. 

Jeg har kjøpt 2 skjermer som jeg ønsker tilkoblet, med oppløsning 2560x1440. Når jeg har skjermene tilkoblet med displayport får jeg kun lov å ha den ene skjermen med ønsket oppløsning, den andre får en veldig lav oppløsning.

Bruker jeg 1hdmi og 1 displayport kan jeg kjøre 1 skjerm med 2560x1440 og 1 med 1920x1080.

Om jeg derimot kobler den ene skjermen direkte til PCen med hdmi, og den andre med displayport via dock, så får jeg begge skjermene i 2560x1440.

Hva skyldes dette, er docken ikke god nok? Ellet er det noe jeg kan gjøre her? 

Setter pris på all hjelp 😃

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fungerer begge skjermene med riktig oppløsning med laptopskjermen avslått (hvis maskinen støtter 2 skjermer direkte)?
Må sette maskinen til ikke å gjøre noe når lokket er lukket i strøminnnstillingene.

Vi har hatt noen tilsvarende tilfeller på jobben med laptop + 2 ekstra skjermer. Noen ganger har det vært selve laptop'en, hvor grafikkortet ikke har klart å dra alle pikslene, og andre ganger har det vært en for svak docking.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...