Gå til innhold

Den anonyme søkemotoren DuckDuckGo opplever eventyrlig vekst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zeph skrev (21 minutter siden):

Er det nokre gode alternativ til Chrome som kan synkronisere på mobil og PC? Eg vurderte Vivaldi, men dei har ikkje nettlesar.

Huh? Vivaldi er ein nettlesar.

Firefox køyrer på Windows, Linux, Mac og mobil med synkronisering. Kan dessutan senda eller henta tabbar mellom einingar om ein ikkje ønskjer å ha tabbane synka.

Edge synkar òg mellom Windows, Mac og mobil, men har ikkje testa det det så mykje sjølv.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
MKap skrev (1 minutt siden):

Huh? Vivaldi er ein nettlesar.

Firefox køyrer på Windows, Linux, Mac og mobil med synkronisering. Kan dessutan senda eller henta tabbar mellom einingar om ein ikkje ønskjer å ha tabbane synka.

Edge synkar òg mellom Windows, Mac og mobil, men har ikkje testa det det så mykje sjølv.

Meinte mobil nettlesar. Ein som har eit høgare fokus på personvern, som td. Vivaldi eller DuckDuckGo.

Lenke til kommentar
Zeph skrev (10 timer siden):

Meinte mobil nettlesar. Ein som har eit høgare fokus på personvern, som td. Vivaldi eller DuckDuckGo.

Verdt å merke seg at Vivaldi bruker Chromium, som Google kontrollerer. Når Chromium er så stor, og andre motorer så små, at den som har kontroll på Chromium, har kontroll på utviklingen av netteknologiene, ja, så vinner Google. Så mens Vivaldi ser fint ut med tanke på personvern i dag, kan det se annerledes ut i framtiden. Opera, Brave, osv, bruker også Chromium. Firefox/Tor bruker Gecko. Safari bruker WebKit. 

Endret av Memento scientiam
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Memento scientiam skrev (1 time siden):

Verdt å merke seg at Vivaldi bruker Chromium, som Google kontrollerer. Når Chromium er så stor, og andre motorer så små, at den som har kontroll på Chromium, har kontroll på utviklingen av netteknologiene, ja, så vinner Google. Så mens Vivaldi ser fint ut med tanke på personvern i dag, kan det se annerledes ut i framtiden. Opera, Brave, osv, bruker også Chromium. Firefox/Tor bruker Gecko. Safari bruker WebKit. 

Takk skal du ha. Trur eg prøver Firefox. Eg er glad i å kunne konfigurere ting sjølv, og der kom Firefix bra ut. Av testane eg sjekka ser den ut som eit bra alternativ.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...