Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Profiltekst - leser folk det?


Gjest f057d...bed

Anbefalte innlegg

Gjest f057d...bed

Jeg har satt at jeg ikke ønsker kontakt med røykere. Hadde god lyst til å skrive kun menn med samme kulturell bakgrunn som meg, men det blir vel sett på som tabu og rasisme .. er det det å ha egne preferanser etter tidligere erfaringer i livet med menn fra annen kultur ??

uansett … 80 % som skriver .. røyker eller har forskjellig kultur og religion enn meg. Det irriterer meg litt. Skjønner at en må ignorere og overse men røykere burde nå skjønt at det ikke er sjans i havet med meg.??

 

kvinne

Anonymous poster hash: f057d...bed

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 32bef...2f1

 Uheldig du da, som får så lite respons fra de som eventuelt interesserer deg, bare 20% hmmm.... Du kan jo skrive hva du vil, men du får nok svar deretter. Det er jo bare til å ikke svare og håpe på det beste. 

Anonymous poster hash: 32bef...2f1

Lenke til kommentar
Gjest f057d...bed
Gjest 32bef...2f1 skrev (15 timer siden):

 Uheldig du da, som får så lite respons fra de som eventuelt interesserer deg, bare 20% hmmm.... Du kan jo skrive hva du vil, men du får nok svar deretter. Det er jo bare til å ikke svare og håpe på det beste. 

Anonymous poster hash: 32bef...2f1

Jeg er overrasket over ja at de jeg ikke ser etter som skriver ja.. men men sånn er vel livet. Får håpe det dukker opp en og annen innimellom men ikke vært på noe date siden høsten 2020 så langt imellom noe interessant som er mulig å treffe. 
ts

Anonymous poster hash: f057d...bed

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...