Gå til innhold

Propell fra China


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har vel dekk et større sikkerhetsperspektiv, der de kan føre til umiddelbar kollisjon og død. En propell har ikke samme virkning..

Jeg vil tro propellen kanskje er svakere, kan bli bøyd lettere, og evt ruster kjappere. Med en så dyr motor så er det vel ganske store krefter på propellen. Er den laget for det?

Men som med alt av kinavarer, så er det bingo om kvaliteten er god eller ikke...

Lenke til kommentar

Det var litt fingertrøbbel i trådstarter. 

Det er ikke F150 men F50 på en skjærgårdsjepp. Med størrelse 11 1/8 x 13 alu

Spørsmålet var om noen har erfaring med propeller fra China, og ikke hva jeg bør ha som reserve propell til båten min

Har du ikke erfaring eller kjenner noen som har erfaring, trenger du ikke svare👍

Spoiler

😆

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-GTrad9iY
On 6/19/2021 at 10:44 AM, Fiat600 said:

men mye er godt nok.

Enig

 

On 6/19/2021 at 1:06 PM, Svein M said:

men ser for meg at jeg ville kjøpt fra Norge eller EU-land.

Du tror ikke at de du kjøper i EU-land/Norge kanskje faktisk er produsert i Kina da? Det er veldig sannsynlig. Ville ikke nølt hvis det er fra en pålitelig fabrikk, men kanskje heller sett etter rustfritt stål-propell da de tåler mer

Lenke til kommentar
di501 skrev (33 minutter siden):

 

Du tror ikke at de du kjøper i EU-land/Norge kanskje faktisk er produsert i Kina da? Det er veldig sannsynlig. Ville ikke nølt hvis det er fra en pålitelig fabrikk, men kanskje heller sett etter rustfritt stål-propell da de tåler mer

Jo problemet er bare å vite om det er bra eller ikke. Men sikkert mye lettere å finne en propell til F50, enn F150. Så viktig å gi riktig info.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...