Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir menn knyttet til sin fwb??


Gjest 1403b...fff

Anbefalte innlegg

Gjest 1403b...fff

Generelt spørsmål. Jeg skjønner de som skifter ut sin fwb etter 2-3 runder ikke får følelser. Men hva med de som har møttes for flere år siden og det er han som tar iniativ? Jeg hadde gjerne sett at det hadde blitt noe mer jeg liker han så veldig godt. Jeg har blitt avvist to ganger så kjenner min besøkelses tid. Men har akseptert fwb relasjon...jeg tar aldri iniativ lengre. Jeg gidder ikke når jeg vet det ikke er sjans i helvete for noe mer, men liker sex'en og vennskapet vi har da. Der en kan være kjærester for en kveld da. Kjøre oss en tur osv osv. Jeg ser selvsagt etter noen som vil gi meg det jeg ønsker meg men det er jaggu ikke så lett. Jeg har en i utlandet som jeg har lyst å møte men vi venter på at han skal bli vaksinert sånn at han kan komme hit. Etter 7 mnd online syns jeg vi fortjener å møtes. Det er faktisk en jeg kan se for meg kan bli noe mer med da for han har ett helt annet syn på saker og ting. Har samtidig ikke lyst til å såre min fwb så skjønner at jeg må sette ett ultimatum hvis den dagen kommer at det kommer en annen mann inn i bildet. Utlendingen er i et land i europa med lik kultur som oss så det er null problem. Faktisk så kommer fwb fra samme land så egentlig godt kjent med det landets folk. Ble mest for å lufte noen tanker... kall fwb for ventepølse... ha ha ha... 

Anonymous poster hash: 1403b...fff

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men det merker du fort. Hvis du må spørre deg selv om han er det betyr det vel i 99% av tilfellene at han ikke er det. 

Min innrømte nå nylig at han var forelsket i meg i de to årene vi holdt på og jeg tror han er det nå også, men jeg er og har aldri vært forelsket i han. Men man vet jo aldri hva som skjer i fremtiden. 

Lenke til kommentar
Gjest 1403b...fff
futtifart skrev (16 timer siden):

Ja, men det merker du fort. Hvis du må spørre deg selv om han er det betyr det vel i 99% av tilfellene at han ikke er det. 

Min innrømte nå nylig at han var forelsket i meg i de to årene vi holdt på og jeg tror han er det nå også, men jeg er og har aldri vært forelsket i han. Men man vet jo aldri hva som skjer i fremtiden. 

Takk for svar. Det var vel det jeg mente at ting kan skje underveis. Jeg kunne l i utgangspunktet ikke klart å ha sex med noen som jeg hadde null følelser for så har hatt kjempemasse følelser før men etter 2 år roer ting seg så nå er det mer at jeg tenker at jeg syns det er utrolig spennende. Jeg er helt klart  glad i han. Han passer meg perfekt i senga. Det jeg ser er fordelen  med dette er at vi får det positive med hverandre men unngår andre ting som ofte folk som bor i lag sliter med. Fordeling husarbeid, dine og mine barn. Alt det der trenger vi ikke å forholde oss til og det er et herlig avbrekk hvis hverdagen har vært litt tung. Det er det positive siden. 

Anonymous poster hash: 1403b...fff

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...