Gå til innhold

Microsoft Flight Simulator-oppdatering pusser opp norsk natur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 minutes ago, Gunfreak said:

Den var veldig skuffende, Akershus festing og rådhuset i Oslo er nå bare grønnbrune klumper i terrenget, eneste som er riktig i byen er Opera huset og Holmenkollen, veier sitter fremdeles 90 grader på siden av fjell og åser. Men det verste for meg er kirkene, Norge har nå  bare 2 typer kirker, store rød mursteinskriker og stavkirker. Majorstua kirke som er en mellomstor hvit steinkirke er nå en stor rød mursteinskirke(alle Oslo kirker er det nå) og den ille hvite trekirken borti veien fra meg nå, har blitt til en stavkirke..

Det virker som det eneste de har gjort med Norge er å slenge på litt mer farger på eneboligene, i stede for at de er grå, kommer de nå i gul, blått, grønt osv osv. 

Quoter meg selv her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Thrustmaster T.16000

Generisk, god i handa, og ser ikke ut som en mech cyborg transformer, som mange andre.

Den føles bedre enn andre fordi motstand lages av magnet, ikke ei fjær.

Om du vil gå hakket opp til yoke, er det kun èn du bør vurdere: Honeycomb Alpha. Helt enestående god. Saitek/Logitech kan friste mye pga pris, men de er også leketøy med stor L i forhold.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Syntes ikke dette var super-imponerende. Gardermoen hadde fått på plass taksebanene nå, men også fått to tårn. Mye skog blir generert på steder det ikke er skog i virkeligheten, og større områder med skog i virkeligheten er uten skog i simulatoren. Det mangler fortsatt flyplasser, som f.eks Røros. Vil tro det er fordi Bing ikke har noen gode flyfoto fra området. Det er jo ekstra kjedelig når de har fått med andre mindre plasser, som f.eks gressstripa på Tynset bare noen mil sørafor. ATCen i simmen ville også ha meg til å kontakte Bodø Kontroll mens jeg fortsatt var i kontrollsonen til Gardermoen, men ATC i MS Flight Sim har vel aldri vært helt super. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...