Gå til innhold

Handle Surface fra Microsoft eller Komplett?


Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å kjøpe en Microsoft Surface Pro 7 i5, 8GB RAM, 128GB SDD fra enten Komplett eller Microsoft (får ikke eksakt link).

Begge har "kampanje" og den selges til akkurat samme pris (8 690), med fri frakt.

Er det noen vesensforskjell på å handle fra Komplett kontra Microsoft? Begge er nettbaserte butikker, men Komplett har kanskje mer en hånd i Norge enn det Microsoft har, som bærer preg av dårlige amerikanske forbrukerrettigheter (90 dager garanti? Wow!) og halvdårlig skrevet norsk.

Det er dessuten ganske irriterende at det ikke ser ut til å være noen måte å se fullstendige spesifikasjoner på den fra Microsoft. I hvert fall ikke uten å gå til "kassen", og jeg gidder ikke logge inn bare for det. Alle opplysninger jeg får er "Surface Pro 7, Platina, Intel Core i5, 8 GB, 128 GB".

Nå har jeg nesten besvart på min egen post. Men lurer på om noen her har noen erfaringer verd å dele.

Endret av Kutler
Fjernet formatering.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har høyrt mykje bra om kundeservicen til Komplett. Microsoft som forhandlar har eg ikkje høyrt erfaringar frå.

Dei svarte utgåvene er kun tilgjengelege direkte frå Microsoft trur eg. Speccen du nevner (identisk med min, faktisk) finst uansett berre i platina. Har du planar om å kjøpa originalt tilbehør som tastaturcover e.l. hadde eg handla der totalkostnaden med alt blir lågast. Om du ønsker spesifikke farger på tilbehøret kan det henda du må til Microsoft for å få tak i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser Microsoft generelt ligger høgt i pris på tilbehøret (og dæven så treig nettsida deira er).

Komplett er rimeligare, men absolutt ikkje den beste dealen.

Pennen koster f.eks. halvparten så mykje hos Netonnet som hos Microsoft. Her er det ein del å spara på å sjekka litt rundt.

Om du har preferanse for Komplett, vil dei ofte matcha lågare prisar frå andre viss du tar kontakt på chat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...