Gå til innhold

Dual Sense kontroller?


Blu-Boss

Anbefalte innlegg

Dere andre som har PS5 hvordan gjør dere det med lading?
Selv synes jeg den må lades ofte noe som er irriterende.
Har dere en ekstra kontroller så dere alltid har en som er oppladet eller har dere kanskje ekstra lang
kabel så dere kan spille og lade samtidig?
Vurderer å kjøpe en ekstra kontroller......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
13 hours ago, Blu-Boss said:

Dere andre som har PS5 hvordan gjør dere det med lading?
Selv synes jeg den må lades ofte noe som er irriterende.
Har dere en ekstra kontroller så dere alltid har en som er oppladet eller har dere kanskje ekstra lang
kabel så dere kan spille og lade samtidig?
Vurderer å kjøpe en ekstra kontroller......

En ekstra kontroller er bra og lang kabel er bra, men lading må jo ikke skje fra porten på konsollen så du kan jo ha en kabel kobla til noe som står nærmere der du sitter med en kortere kabel? Hadde ladedock på PS4, så blir fort en slik til PS5.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Mine kontrollere fungerer godt 12-14 timer, bruker også en charge station, så har alltid en liggende så er det bedre å ha den på ladestasjon enn slengende rundt samt full opplading går fort. Imponert over batteritid i det minste, har sikkert vært heldig, var veldig hit og miss med ps4 kontrollere om den varte 7 eller 18 timer så sikkert samme her. 
 

Som nevnt skru av lys på dim, alltid vært standard for meg, noen liker det sikkert, ellers er det endel spill som ikke bruker haptic eller trenger rumble (noen spill er det bare irriterende å ha på, warhammer chaosbane et godt eksempel selv om det er ps5 versjon, så ille jeg tenkte kontrolleren var på vei å knele men testet 2 andre med samme irriterende rumble her og der uten mål og mening). 
 

Tror nok du har hatt uflaks, av alle kontrollere jeg har eller hatt (ikke spør hvor mange) så tror jeg laveste batteritid ligger på 12 timer. Har en uåpnet så mulig jeg får en verre, ikke godt å si, men har man 2 og ladestasjon er det aldri noe problem. Trenger vel ikke ladestasjon heller med 2, men mangler en usb port for min del til å bruke ledning uansett.

Lenke til kommentar
1 hour ago, RRhoads said:

Behøver jo ikke nødvendigvis lade fra PS5. Men fra nærmeste stikkontakt. 

Sant det, har pc og diverse som kunne omgått det, så hadde vært andre muligheter også. 👍

Ville likevel ikke vært foruten ladestasjonen til kontrollerne, bare en lettvint løsning. ☺️

Lenke til kommentar
vampyrica skrev (14 minutter siden):

Sant det, har pc og diverse som kunne omgått det, så hadde vært andre muligheter også. 👍

Ville likevel ikke vært foruten ladestasjonen til kontrollerne, bare en lettvint løsning. ☺️

Enig der. Skal ha meg en ladestasjon selv etter hvert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, TheFatMan said:

Har en powerbank med lang nok kabel i nærheten som jeg kan plugge inn hvis det blir nødvendig

Bruker den samme løsningen selv.

Er forøvrig enig i at det er for kort baettritid. Er litt bekymret for hvordan det blir i skytespill med støtte for adaptive triggere. Regner med at de motorene bruker endel strøm.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Sjalottløk said:

Bruker den samme løsningen selv.

Er forøvrig enig i at det er for kort baettritid. Er litt bekymret for hvordan det blir i skytespill med støtte for adaptive triggere. Regner med at de motorene bruker endel strøm.

Lite å bekymre seg over vil jeg tro, kjørte gjennom siste CoD campaign på det vanskeligste og tok meg sikkert en 10 timers tid og spilte sikkert noe etterpå. Returnal kan jeg bruke som et eksempel jeg sikkert satt de fleste dagene og spilte fra dag til natt uten å lade, det bruker aktivt hele tiden alt som er i kontrollen, men noen kontrollere har dårligere batteritid men faktisk ikke sett noe forskjell fra om haptic er i bruk eller ei. (Bruker medium styrke vel å merke i de fleste spill)

Lenke til kommentar
22 minutes ago, Centy88 said:

Har dere kjøpt de nye kontrollene ? Lurer på å skaffe en ekstra. Syntes de er flotte begge to i forskjellige farger. 
 

https://www.netonnet.no/art/gaming/spillogkonsoll/playstation/playstation-tilbehor/sony-dualsense-wireless-controller-cosmic-red/1018484.15687/

Kunne tenkt meg en rød selv senere men må bruke opp noen jeg har først. ☺️ Var salg på kontrollere rett før de kom selvfølgelig ☺️

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
On 6/16/2021 at 11:26 PM, Blu-Boss said:

Dere andre som har PS5 hvordan gjør dere det med lading?
Selv synes jeg den må lades ofte noe som er irriterende.
Har dere en ekstra kontroller så dere alltid har en som er oppladet eller har dere kanskje ekstra lang
kabel så dere kan spille og lade samtidig?
Vurderer å kjøpe en ekstra kontroller......

Ekstra kontroller ftw. 😉

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...